Skip to main content
Beantwoord

Ben gebeld na doorgeven opzegging, maar ik hoor niets

• December 30, 2025
  • 7 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb een paar dagen geleden mijn internet en tv opgezegd bij KPN en in de bevestiging staat dat er contact opgenomen wordt, dat klopt ook wel, maar er wordt niets gezegd, geen gehoor, verbinding wordt snel verbroken en met terugbellen kom ik in de wacht (eindeloos)…. Dus, komt het goed met mijn opzegging of wordt er een mooi aanbod gedaan? ;)

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@EstherUtreg! Als je een online opzegformulier hebt ingevuld dan doen we 9 belpogingen over een periode van 2 weken. 🙂 Als we je dan niet te pakken krijgen dan voeren we de opzegging door per de wensdatum die je hebt doorgegeven. 

Wat het aanbod betreft, om de verwachtingen te dempen:

die TV of PlayStation gaat het niet worden ben ik bang. 

Dit klopt. Dat is echt een welkomstcadeau voor nieuwe klanten, maar wellicht hebben mijn collega's een ander aanbod voor je want ook aan je wensen voldoet.
Hopelijk krijg je snel contact en blijf je toch bij ons! 🤞🏻

7 reacties

• December 30, 2025

Wil jij een mooi aanbod dan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 30, 2025

Wil jij een mooi aanbod dan?

Mooi is een relatief begrip, maar als het in mijn ogen mooi is, zal ik overwegen te blijven. Ik ben al jaren abonnee voor zowel internet, tv en mobiel en alleen nieuwe abonnees krijgen mooie aanbiedingen. Nu is dat overal zo, dus loont het om af en toe over te stappen voor een nieuwe tv o.i.d…..

• December 30, 2025

Een nieuwe tv ga je toch nooit krijgen als bestaande klant.

• December 30, 2025

Het is nu een vakantieperiode en draaien veel bedrijven op beperkte mankracht die nodig zijn voor urgente zaken. Misschien nog heel even geduld en inderdaad die TV of PlayStation gaat het niet worden ben ik bang. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2026

Hi ​@EstherUtreg! Als je een online opzegformulier hebt ingevuld dan doen we 9 belpogingen over een periode van 2 weken. 🙂 Als we je dan niet te pakken krijgen dan voeren we de opzegging door per de wensdatum die je hebt doorgegeven. 

Dit klopt. Dat is echt een welkomstcadeau voor nieuwe klanten, maar wellicht hebben mijn collega's een ander aanbod voor je want ook aan je wensen voldoet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2026

@Sanne van KPN Hoi Sanne,

er wordt idd gebeld maar ook gelijk weer opgehangen of geen gehoor als ik opneem, das misschien nog even een verbeterpuntje aangezien ik niet de enige ben die dit ervaart, als ik de community lees… 

@Edu2020 inmiddels contact geweest maar geen aanbod gehad helaas, dus de overstap wordt definitief. . 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Helaas. 😔 Jammer dat het niet gelukt is. Alvast veel plezier bij je nieuwe provider gewenst en wellicht zien we je in de toekomst weer terug!