Skip to main content
Beantwoord

Ben ik nog op tijd met trade in aanvraag voor Recommerce?

• October 18, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Weet iemand dit toevallig:

• Ik heb opgegeven dat ik mee wil doen met de Trade in. Ik heb daar een bevestiging op gekregen. Daarom staat met dikke letters zorg dat je toestel 23 oktober bij ons binnen is. Door omstandigheden is dit niet eerder gelukt en wilde ik dit vandaag in orde maken. Op tijd dus dacht ik. Maar toen ik de bijlage opende stond er vervaldatum 6-10-2025 in het verkoopoverzicht. Heb de vraag ook bij hun neergelegd, maar denk niet dat ik optijd antwoord krijg. Ook staat er dat ik op een link/knop moet drukken om de benodigde formulieren te uploaden, maar deze link/knop is nergens te vinden?
  • Nu lees ik hier ook allemaal problemen met recommerce dus misschien sowieso maar niet opsturen? Of wordt er uiteindelijk toch uitbetaald na veel gedoe?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Mar1979, welkom op onze community, ik heb het proces niet helemaal voor me, heb je in de tussentijd nog contact gehad met Recommerce?

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@Mar1979, welkom op onze community, ik heb het proces niet helemaal voor me, heb je in de tussentijd nog contact gehad met Recommerce?