Skip to main content
Beantwoord

Ben telefonisch benaderd door 0852082143, maar twijfel of dit wel echt KPN is geweest

• November 21, 2025
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben gebeld door 0852082143, klinkt allemaal goed en kreeg offerte via mail van kpn, maar het nummer staat niet in de lijst van telefoonnummers waar KPN contact mee opneemt. Ik wil dus even zeker weten of er geen tussenpersoon bij betrokken is.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Suzanne G 

Een wederverkoper mag namens KPN, de KPN abonnementen (zowel vaste diensten als mobiel) verkopen aan particulieren en zakelijke klanten, en bellen je ook op om een verleng aanbod te doen.
Want van elke verkoop en verlenging verdient het bedrijf geld mee, zoals Voxbone waar het telefoonnummer van is.

Ik adviseer je om het gewoon volledig zelfstandig te doen, en het dus gewoon via de officiële website van KPN te bestellen.
Dan hou je de regie ook in eigen handen, en weet je ook wat je besteld!

Dus mocht je nogmaals door dit nummer gebeld worden, zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt en verbreek daarna de verbinding.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 21, 2025

Is het mailtje echt afkomstig van kpn? Het mailadres moet dan eindigen op kpn.com.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2025

Hi, bedankt voor je reactie! Ja het komt van no-reply@kpn.com

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025

Dit is een nummer van weerverkoper (Voxbone)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2025

Oké, dank je. Wat betekent dat? Beter via KPN zelf bestellen?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Suzanne G 

Een wederverkoper mag namens KPN, de KPN abonnementen (zowel vaste diensten als mobiel) verkopen aan particulieren en zakelijke klanten, en bellen je ook op om een verleng aanbod te doen.
Want van elke verkoop en verlenging verdient het bedrijf geld mee, zoals Voxbone waar het telefoonnummer van is.

Ik adviseer je om het gewoon volledig zelfstandig te doen, en het dus gewoon via de officiële website van KPN te bestellen.
Dan hou je de regie ook in eigen handen, en weet je ook wat je besteld!

Dus mocht je nogmaals door dit nummer gebeld worden, zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt en verbreek daarna de verbinding.