Skip to main content
Beantwoord

Bestelde FRITZ!Box is volgens mij wel per PostNL verstuurd, maar niet aangekomen

• February 7, 2025
  • 18 reacties
  • 187 keer bekeken

Bestelde Fritzbox is volgens mij wel door KPN per postnl verstuurd, maar niet aangekomen.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Dat track&trace lijkt sinds de 5e geen update meer gehad te hebben. Ik denk dat het het beste is om hier een terugbelafspraak voor te maken, zodat de klantenservice direct met je mee kan kijken. De community is geen chat waar meteen een antwoord komt, het kan wat langer duren zoals je merkt. Telefonisch kan er direct met je meegekeken worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

18 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 7, 2025

@mmtehennepe Is deze niet afgeleverd op een dichtstbijzijnd post.nl punt?  

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Bestelde Fritzbox is volgens mij wel door KPN per postnl verstuurd, maar niet aangekomen.

Hoi ​@mmtehennepe 

Als het goed is heb je per mail vanuit KPN, een track en trace ontvangen zodat je het pakketje kunt volgen, wat is de status als je daarop klikt??

Met de track en trace zie je precies waar het pakketje met de FritzBox zich momenteel bevind, het kan namelijk zijn dat de FritzBox onderweg naar je is of nog in een sorteercentrum ligt.

• Auteur
  • Topper
  • February 8, 2025

Het pakket lijkt spoorloos te zijn. De track en trace functie van PostNL laat geen enkele voortgang zien en ik vraag me af of er wel iemand is die er aan werkt. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Het pakket lijkt spoorloos te zijn. De track en trace functie van PostNL laat geen enkele voortgang zien en ik vraag me af of er wel iemand is die er aan werkt. 

Welke melding krijg te te zien als je track en trace opent??
Kun je daar een screenshot van plaatsen, zodat wij kunnen zien wat je ziet?
(maak wel even je persoonlijke gegevens onzichtbaar)

Met alleen “laat geen enkele vooruitgang zien” kunnen wij weinig mee.

• Auteur
  • Topper
  • February 11, 2025

Het lijkt erop dat het zoekgeraakte modem bij PostNL is kwijtgeraakt.

Daarom wil ik voorstellen dat KPN eenvoudigweg een technicus stuurt die een Fritzbox persoonlijk meeneemt naar ons huis en die installeert en instelt zodat ik weer kan communiceren met een FTP server.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 11, 2025

Welke melding krijg te te zien als je track en trace opent??
Kun je daar een screenshot van plaatsen, zodat wij kunnen zien wat je ziet?
(maak wel even je persoonlijke gegevens onzichtbaar)

Met alleen “laat geen enkele vooruitgang zien” kunnen wij weinig mee.

Daarom wil ik voorstellen dat KPN eenvoudigweg een technicus stuurt die een Fritzbox persoonlijk meeneemt naar ons huis en die installeert en instelt zodat ik weer kan communiceren met een FTP server.

Hoi ​@mmtehennepe , plaats nou eventjes een screenshot. Iedereen kan wel roepen op het forum dat iets kwijt is. Maar zo kan niemand je helpen. Als je de info liever niet openbaar plaatst, wacht dan tot een KPN-moderator je persoonlijk benadert.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 11, 2025

Denk niet dat ze dit gaan doen.

Ik verwacht dat je de post nl code in je profiel moet gaan zetten en dan zal er onderzoek volgen 

En daarna zal men een nieuwe sturen.

• Auteur
  • Topper
  • February 11, 2025

Jammer dat zoiets niet mogelijk is.

Een beetje klantvriendelijkheid zou ik erg waarderen in deze onplezierige situatie.

Je bedoelt met de post nl code de track & trace code?

Welk profiel bedoel je?

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 11, 2025

Welk profiel bedoel je?

Dit profiel

• Auteur
  • Topper
  • February 11, 2025

Ik heb het track&trace nummer toegevoegd aan mijn profiel.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 11, 2025

Ik heb het track&trace nummer toegevoegd aan mijn profiel.

Dat scheelt een vraag en tijd voor de moderator die hier vast snel mee komt kijken!

• Auteur
  • Topper
  • February 12, 2025

KPN maakt zich tegenover mij als klant wel wat belachelijk door mij te laten wachten totdat een zoekgeraakt pakket eindelijk is teruggevonden, waarbij zelfs een moderator is ingeschakeld. Dat kon wel eens heel lang duren. Waarom komt KPN niet op het idee om mij nu een zelfde modem op te sturen met een concurrent van PostNL. Of nogmaals: om door mee te geven met de installateur. Bij een normaal bedrijf is de klant koning. Toch?

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • February 12, 2025

Het forum is niet de snelste weg voor dit soort dingen.

Als je sneller reactie wilt kan het het beste de klantenservice bellen.

Dat is een gratis nummer of een terug bel afspraak maken.

Onderaan deze pagina staat maak een terug bel afspraak

https://www.kpn.com/service

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2025

Dat track&trace lijkt sinds de 5e geen update meer gehad te hebben. Ik denk dat het het beste is om hier een terugbelafspraak voor te maken, zodat de klantenservice direct met je mee kan kijken. De community is geen chat waar meteen een antwoord komt, het kan wat langer duren zoals je merkt. Telefonisch kan er direct met je meegekeken worden.

• Auteur
  • Topper
  • February 24, 2025

Goedemiddag,

Inmiddels is de Fritzbox 7583 bij mij geïnstalleerd.

Hoe kan ik een pdf bestand krijgen van een bruikbare handleiding waarin o.a. wordt uitgelegd hoe ik de modem wil openstellen voor contact met mijn website op een FTP server? Mijn zoekpogingen op internet hebben niets bruikbaars opgeleverd.

Vriendelijke groet,

Maarten te Hennepe

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 24, 2025

Hoi Maarten, AVM heeft allerlei dingen in haar knowledge base staan, per apparaat.

Ook port-forwarding wordt daar behandeld: https://nl.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-7583/34_Port-forwarding-in-FRITZ-Box-configureren/

• Auteur
  • Topper
  • February 24, 2025

Goedemiddag,

Inmiddels is de Fritzbox 7583 bij mij geïnstalleerd.

Hoe kan ik een pdf bestand krijgen van een bruikbare handleiding waarin o.a. wordt uitgelegd hoe ik de modem kan openstellen voor contact met mijn website op een FTP server? Mijn zoekpogingen op internet hebben niets bruikbaars opgeleverd.

Vriendelijke groet,

Maarten te Hennepe

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 24, 2025

Hoi Maarten, AVM heeft allerlei dingen in haar knowledge base staan, per apparaat.

Ook port-forwarding wordt daar behandeld: https://nl.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-7583/34_Port-forwarding-in-FRITZ-Box-configureren/

Zie hierboven ​@mmtehennepe