Skip to main content
Beantwoord

Bestelling geannuleerd, toch een bedrag geincasseerd

• January 21, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Goedemiddag,

Klantnummer ***********. Op 17-10-2024 heb ik een internet abonnement aangevraagd. De volgende dag heb ik de aanvraag geannuleerd via de website door een annuleringsformulier in te vullen. De bestelling hardware kon niet tegen worden gehouden. Het pakket hebben wij aan de deur geweigerd en is geretourneerd op zaterdag 19-10-2024.  Vervolgens is er een bedrag van 60,- geïncasseerd.  Hiervoor heb ik gebeld. Vervolgens is er 34,35 gecrediteerd.

De annulering is binnen twee weken doorgegeven, waarom is het volledig bedrag nu niet gecrediteerd?

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Christel2. Als je bestelling geannuleerd hebt kan ik me voorstellen dat je geen kosten verwacht. Het lijkt erop dat dat deel automatisch is vergoed, dat staat los van het contact wat je hebt gehad. Als je het abonnement niet hebt gebruikt zou de rest ook vergoed kunnen worden. Hiervoor kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze website, via die weg kan dit samen met jou verder bekeken worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2025

Welkom op de community ​@Christel2. Als je bestelling geannuleerd hebt kan ik me voorstellen dat je geen kosten verwacht. Het lijkt erop dat dat deel automatisch is vergoed, dat staat los van het contact wat je hebt gehad. Als je het abonnement niet hebt gebruikt zou de rest ook vergoed kunnen worden. Hiervoor kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze website, via die weg kan dit samen met jou verder bekeken worden.