Skip to main content

Bestelling van internet thuis wordt onterecht geannuleerd !!

Ik wil graag contact met iemand van KPN via de e-mail, aangezien ik voor langere tijd in het buitenland ben i.v.m. mijn werk.

Telefonisch ben ik NIET geholpen.

Dat gaat niet lukken ​@JeroenAJ. Je kunt het wel doen via Facebook of X. 

Ojee ​@JeroenAJ, wat raar dat de bestelling zomaar geannuleerd is ☹️ 
Ik zie dat Joep je al heeft verwezen naar onze social media kanalen en hoop dat het via die weg gelukt is om de bestelling weer door te laten lopen!

@Maja van KPN , ik heb geen social media, en ga dit ook niet aanschaffen om op een fatsoenlijke manier in contact te komen met KPN. Ik vind het ongelooflijk dat e-mail niet meer tot een normaal contact medium behoort.

Beste ​@JeroenAJ je kunt ook een klachtenformulier invullen, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/algemeen/klacht

Succes

@JanD : dat heb ik inderdaad wel al gedaan.

Wachtend op (re)actie ;)

Alsnog bedankt voor de tip!

@Maja van KPN , ik heb geen social media, en ga dit ook niet aanschaffen om op een fatsoenlijke manier in contact te komen met KPN. Ik vind het ongelooflijk dat e-mail niet meer tot een normaal contact medium behoort.

Bijna geen enkel groot bedrijf bied ondersteuning via email. Daar gaat veel te veel tijd aan verloren. Er zijn enorm veel mensen die een mailtje sturen en later nooit meer reageren. 

Bijna geen enkel groot bedrijf biedt ondersteuning via email. Daar gaat veel te veel tijd aan verloren. Er zijn enorm veel mensen die een mailtje sturen en later nooit meer reageren. 

Als mensen niet meer reageren is het toch ook goed?

En veel grote bedrijven gaan vaak over op privé communicatie na een melding op een community zoals deze. E-mail is inderdaad niet meer direct een optie bij de grote bedrijven.

Bijna geen enkel groot bedrijf biedt ondersteuning via email. Daar gaat veel te veel tijd aan verloren. Er zijn enorm veel mensen die een mailtje sturen en later nooit meer reageren. 

Als mensen niet meer reageren is het toch ook goed?

Nee. Dat is niet goed. Bedrijven willen meetbare resultaten van hun service afdeling. Die zijn er zo niet.

En voor medewerkers is het niet motiverend als er geen reactie meer komt.

Die klachdt is denk ik ook vrij zinloos, wandt hun benaderen u binnen 5 werkdagen telefonisch. Dus dadt helpdt denk ik niedt. Als u ook geen social media heefdt of wildt aanmaken kundt u zich misschien hedt beste wenden todt een brief sturen. 

Per brief : 

Klantenservice KPN
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

@Ik_Combineer Jij kunt toch echt beter voor telefonisch gaan…

Ondertussen benaderd door een bekwaam persoon van KPN. Alles duidelijk uitgelegd waar het probleem zit en netjes afgehandeld, na de klacht.

Fijn om te horen. 😊

Heel fijn dat het vanuit de klacht netjes af is gehandeld ​@JeroenAJ! Bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊

Reageer