Skip to main content
Vraag

Bestellingsoverzicht in MijnKPN geeft foutmelding

• March 30, 2026
  • 4 reacties
  • 22 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik probeer al een paar dagen om het bestelling overzicht naar voren te halen, maar dat lukt gewoon niet. Krijg telkens foutmelding, of ik het nu via de browser probeer of via MIJN KPN App op mobiel. 

Oeps, er gaat iets mis  

is de melding continue. Is er een storing? of hoe krijg ik het werkend.

Daarnaast heb ik Digitenne opgezegd afgelopen vrijdag en dat is allemaal verwerkt, het signaal is er af. En komt het ook niet meer tegen in MIJN KPN, wat goed is. Maar heb alleen geen e-mail ontvangen van de wijziging en ik neem aan dat ik nog iets terug moet sturen. Dat had ik graag gedaan door gebruik te maken van de track and trace code die in de e-mail staat als het goed is. Of in het bestelorder overzicht waar ik dus helaas die foutmelding telkens krijg. Heb overigens meerdere wijzigingen doorgevoerd qua entertainment pakketten en daar heb ik alle bevestigingen per e-mail wel van ontvangen, alleen van de wijziging van Digitenne dus niet.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 31, 2026

Ben een klein stapje verder, krijg nu wel de bestellingen/wijzigingen in beeld, maar er eentje individueel inkijken lukt nog niet, dan komt de foutmelding weer. Blijf het proberen uiteraard.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 31, 2026

Individueel kan ik nu ook kijken, had gisteren even tweede KPN ID aangemaakt  om te kijken of het verschil zou maken. Maar dat heeft dus ook zijn nadelen. Nu weer terug naar éen KPN ID. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Rob ert, als er een wijziging loopt kan het soms zijn dat de omgeving even niet beschikbaar is. Als de opzegging volledig verwerkt is zou je er ook een mail over moeten krijgen. Daar kunnen soms even een paar dagen overheen gaan.

Je kunt altijd even bellen om na te vragen naar welk mailadres deze is gegaan als je deze week nog niks hebt gehad.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 31, 2026

Hoi ​@Rob ert, als er een wijziging loopt kan het soms zijn dat de omgeving even niet beschikbaar is. Als de opzegging volledig verwerkt is zou je er ook een mail over moeten krijgen. Daar kunnen soms even een paar dagen overheen gaan.

Je kunt altijd even bellen om na te vragen naar welk mailadres deze is gegaan als je deze week nog niks hebt gehad.

Ja had ze al gebeld, maar die zagen ook geen e-mail. Ik probeer die e-mails van 27 maart door te lopen, maar heb er pas eentje in beeld van de vijf, als ik kijk bij de orders. Bij de rest krijg ik foutmelding nog bij het raadplegen. Heb die e-mails wel, dus zal ook niets opleveren vrees ik. Probeer het nog wel. Hoop dat er nog wel een verzoek komt om nog spullen van Digitenne retour te sturen, anders komt er wel een herinnering waarschijnlijk. Of ik krijg iets via de gewone post doorgestuurd over de opzegging van Digitenne, als het systeem het nergens anders kwijt kan. Vreemd. De opzegging is echt verwerkt, in MIJN KPN staat het ook niet meer, en ook niet in het factuuroverzicht. Ik laat nog wat weten als ik nog iets van verandering voorbij zie komen.