Skip to main content
Beantwoord

Betaal nog steeds dubbele facturen zowel KPN als Delta

• January 19, 2025
  • 11 reacties
  • 97 keer bekeken

Delta zou worden opgezegd. Maar krijg nog steeds facturen van ze. Telefonisch lieten ze me weten dat Delta was op gezegd maar nee sus

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Fdb11. Welkom op de KPN Community! Wat vervelend dat je nog steeds dubbele facturen ontvangt van zowel KPN als DELTA. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustrerend is.

Als je een overstapservice hebt aangevraagd, dan mag je er vanuit gaan dat wij de opzegging voor je regelen bij je vorige provider. Uit je verhaal kan ik niet precies halen wat er nu gebeurd is of waarom het fout gelopen is, maar de tip die ​@JanD geeft is wel een juiste. Zeg zo snel mogelijk je abonnement bij Delta op zodat de dubbele kosten niet nog verder oplopen. Daarna kunnen we met jou onderzoeken wie verantwoordelijk is voor de dubbele kosten. 

De snelste manier om dit verder uit te zoeken en een oplossing te vinden, is door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct in je gegevens kijken en zo nodig een ticket aanmaken bij onze overstapdesk. Hiervoor kun je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Laat je ons weten of alles naar wens is opgelost? Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze hier gerust.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 19, 2025

Dag ​@Fdb11 heb je gebruik gemaakt van de overstapservice toen je naar KPN ging?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2025

Ja, telefonisch hadden ze me ook toegezegd dat ik uit het systeem van Delta was niet dus . Zit nu met dubbele kosten. Delta zij KPN moet het oplossen. Heb ook al facturen van kpn betaald. En nu sturen ze van Delta na maanden nog facturen Het punt is dat Delta zegt dat KPN de bestelling had geannuleerd 8-12-2024. Van de Delta werken ze niet mee. Ze laten me gewoon zitten omdat KPN de diensten blijkbaar niet heeft opgezegd.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 19, 2025

Beste ​@Fdb11 heb je van Delta, n.a.v. de overstap, (nog) helemaal geen correspondentie gehand dan???

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2025

Ze zeggen dat ik nog steeds delta ben ook omdat de graafwerkzaamheden drie keer zijn verzet. Ondertussen heb ik twee overbodige facturen van Delta gekregen Januari Februari

Maar heb een belmoment morgen maar daar zullen ze me wel weer zeggen dat Delta niet meer actief is. Het is echt tasten in het duister zo

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 19, 2025

Dan Delta meteen maar zelf opzeggen ​@Fdb11 en de te maken kosten bij KPN declareren, als het een fout van KPN is bij het overstappen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Hoi ​@Fdb11. Welkom op de KPN Community! Wat vervelend dat je nog steeds dubbele facturen ontvangt van zowel KPN als DELTA. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustrerend is.

Als je een overstapservice hebt aangevraagd, dan mag je er vanuit gaan dat wij de opzegging voor je regelen bij je vorige provider. Uit je verhaal kan ik niet precies halen wat er nu gebeurd is of waarom het fout gelopen is, maar de tip die ​@JanD geeft is wel een juiste. Zeg zo snel mogelijk je abonnement bij Delta op zodat de dubbele kosten niet nog verder oplopen. Daarna kunnen we met jou onderzoeken wie verantwoordelijk is voor de dubbele kosten. 

De snelste manier om dit verder uit te zoeken en een oplossing te vinden, is door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct in je gegevens kijken en zo nodig een ticket aanmaken bij onze overstapdesk. Hiervoor kun je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Laat je ons weten of alles naar wens is opgelost? Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze hier gerust.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2025

Heb KPN maandag 14:20 aan de lijn gehad. Het contract was namelijk 3 december opgezegd. Maar niet,..dus. Frustratie..dus.

Delta zou volgens de medewerker nogmaals worden opgezegd.

Al mijn facturen bij Delta zijn betaald.

Maar zie tot mijn schrik vandaag dat de incasso voor morgen 23 december 57,50 bij Delta weer.. We word afgeschreven. Bij Delta zijn ze echt gewetenloze gehersenspoelde wezens ik weet het echt niet meer . Ik zie nog wel gebeuren dat het in maart weer gebeurd. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2025

Inmiddels wordt er aandacht aan besteed.

Opgezegd...

Dan ben je dus 30 dagen verder weer..

Beste heer, mevrouw ..

U heeft contact gehad met onze klantenservice om uw contract te beëindigen. Wij verwerken de opzegging voor het onderstaande adres:

Per 21-02-2025 beëindigen wij het abonnement. Wij sturen u binnen enkele dagen een bevestiging van uw opzegging. Hierin vindt u ook wat meer informatie over het retour sturen van de apparatuur en eventuele verrekening van het abonnementsgeld.

Heeft u nog vragen?

De meeste antwoorden vindt u op delta.nl/administratie of ga naar de MijnDELTA-app. We helpen u graag.

Heeft u de MijnDELTA-app nog niet? Klik hier voor meer informatie over de app en hoe u een DELTA-account kunt aanmaken.

Met vriendelijke groet,

DeLTA

Desondanks dat ik al vanaf begin december bij KPN ben

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 23, 2025

Goed dat het abonnement nu stopgezet wordt bij Delta ​@Fdb11. Dat is stap 1. Je geeft aan dat je afgelopen maandag contact hebt gehad met de KPN klantenservice. Hebben ze toen ook voor jou een ticket aangemaakt voor de overstapdesk? Dan wordt namelijk bekeken of je de dubbele kosten vergoed krijgt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2025

Die ik aan de lijn kreeg zou alles op papier zetten en aan de KPN afdeling doorgeven 

Ben blij dat ik het zelf maar opgezegd heb.

Heb het idee dat het anders echt niet zou gaan.

Ja, in iedergeval worden de nota's van dit nieuwe jaar vergoed. Heb natuurlijk de factuur van Delta Januari aan KPN mogen sturen. Helaas komt daar Februari ook bij.

Het bleek niet eenvoudig door technische problemen. Wat ik me nu besef is dat de overstap I.v. ook de installatie was drie keer verzet graafwerkzaamheden. 

Er valt nog wel veel over te zeggen.

Heb KPN en Delta beide in die tijd wel 5 maal aan de lijn gehad. Gechat etc maar goed 't komt wel weer goed.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 24, 2025

Mooi dat je alle dubbele kosten vergoed krijgt en als het goed is wordt ook rekening gehouden met de opzegtermijn die je nog hebt bij Delta. Excuus dat je overstap zo moeizaam ging, maar ik ben blij dat het uiteindelijk allemaal is opgelost. 

Mocht je nog eens hulp nodig hebben of vragen hebben, dan kun je altijd hier op de Community je vraag kwijt.Â