Skip to main content
Beantwoord

Betaald Freeler account opzeggen, hoe doe ik dit?

• August 13, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Geachte dame/heer, 

Er wordt nog steeds elke maand een bedrag van 3,67 euro van mijn rekening afgeschreven.

Ik gebruik het al 20 jaar niet meer (misschien langer).

Graag wil ik het nu eindelijk een keer opzeggen, maar ik weet niet hoe.

Kunt u mij vertellen wat ik daarvoor moet doen ?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Passie68, welkom bij onze community en goed om te zien dat je goed op weg bent geholpen. 

@Passie68 

Als je nog steeds een KPN internet abonnement hebt kun je ook dat freeler emailadres laten overzetten naar een ander KPN account. Daarna kun je dat abonnement laten opheffen. Bel met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ).

Als aanvulling hierop: je kunt ook een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons maken. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook. Hou je klantnummer bij de hand, dan moet dit goedkomen. 

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 13, 2025

Als het goed is staat er bij je afschrift ook een klantnummer. Ik zou even bellen met de kpn morgen en met het klantnummer kunt u dan de mail service stop zetten.  

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • August 13, 2025

@Passie68 

Als je nog steeds een KPN internet abonnement hebt kun je ook dat freeler emailadres laten overzetten naar een ander KPN account. Daarna kun je dat abonnement laten opheffen. Bel met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ).

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 14, 2025

Hi ​@Passie68, welkom bij onze community en goed om te zien dat je goed op weg bent geholpen. 

@Passie68 

Als aanvulling hierop: je kunt ook een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons maken. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook. Hou je klantnummer bij de hand, dan moet dit goedkomen.