Skip to main content
Beantwoord

Betaling Homey Bridge mislukt, foutcode GCMLUPRSZGTALQP en server niet bereikbaar

• December 12, 2024
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Probeer mij te abonneren op de Homey brige , via hun site , krijg dan terug server niet bereikbaar, krijg ook fout code GCMLUPRSZGTALQP meerdere malen geprobeerd , gaat goed via google play store en de visacard  en dan krijg ik betaling geweigerd .

Contact op genomen met Homey, zeggen het na volgende: Het betalings proces gaat via jouw service provider, dus of via de goole play store of via de apple app store Om dat de betaling niet lukt zou ik je willen adviseren om even contact op te nemen met jouw service provider wat hier voor de reden is met de fout code.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@SoorMot, dit durf ik zo ook niet te zeggen. Als Homey je verwijst naar de Google Play Store of de Apple App Store kan je het daar het beste vragen. Beide Stores zijn niet van KPN, daardoor kunnen wij daar niets over zien.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 13, 2024

Hoi ​@SoorMot, dit durf ik zo ook niet te zeggen. Als Homey je verwijst naar de Google Play Store of de Apple App Store kan je het daar het beste vragen. Beide Stores zijn niet van KPN, daardoor kunnen wij daar niets over zien.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2024

Is het niet mogelijk om te kijken of de provider van Homey geblokt word door KPN dat was de vraag.

Jasper van KPN
Moderator

Wij blokkeren dat soort betalingen niet als het goed is. Als je ze zelf wilt betalen zeker niet, als je ze via KPN Pay (via je KPN factuur) wilt betalen ook niet, maar dan moet KPN Pay wel actief zijn:

Als dat niet lukt kan je zoals daar beschreven het beste een terugbelafspraak maken.