Skip to main content
Vraag

Betaling WK telefoonhoesje lukt niet, code al gebruikt

• June 8, 2026
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Hi,

Mijn code voor het aanvragen van het hoesje ging goed tot de betaling afgelopen vrijdag. Bij het betalen is er iets niet goed gegaan. Toen ik het opnieuw wilde proberen stond er deze code is al gebruikt. Ik ben toen naar de kpn winkel gegaan, de medewerker zou een nieuwe code voor mij laten aanvragen. Nu zie ik net een mail binnenkomen met opnieuw dezelfde code en het hoesje is nu ook uitverkocht.

Kunnen jullie mij helpen?

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 8, 2026

Hallo ​@Plintentrapje ,

De hoesjes zijn inderdaad uitverkocht. En de actie was op = op. Hopelijk ga je bij een volgende actie wel succes hebben. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi ​@Plintentrapje, wat jammer dat je nog niks over je nieuwe code gehoord hebt.

Ik durf geen toezeggingen te doen, de hoesjes zijn inderdaad heel hard gegaan! We kunnen even navraag voor je doen, vul je je profiel zo volledig mogelijk in met je naam, adresgegevens en klantnummer, en geef je daarna hier een seintje dat je ze ingevuld hebt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 8, 2026

Hoi ​@Plintentrapje, wat jammer dat je nog niks over je nieuwe code gehoord hebt.

Ik durf geen toezeggingen te doen, de hoesjes zijn inderdaad heel hard gegaan! We kunnen even navraag voor je doen, vul je je profiel zo volledig mogelijk in met je naam, adresgegevens en klantnummer, en geef je daarna hier een seintje dat je ze ingevuld hebt? 

Hoi Alexandra,

Top, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn profiel ingevuld!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 8, 2026

Bedankt ​@Plintentrapje , zodra we meer weten zullen we dat hier zo snel mogelijk met je delen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 9, 2026

Bedankt ​@Plintentrapje , zodra we meer weten zullen we dat hier zo snel mogelijk met je delen!

Hi Jan,

Ben gebeld door kpn en een nieuwe code gekregen. Bedankt voor jullie hulp!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Erg fijn om te horen, dankjewel voor de terugkoppeling hier.