Skip to main content
Beantwoord

Betalingsregeling treffen voor openstaande facturen KPN

• October 23, 2025
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Heb een probleem .

Zit in de schuldhulpverlening die zou me helpen wegens de openstaande schuld bij kpn. En dat is nog steeds niet gedaan waardoor me kpn word geblokkeerd morgen .

Nu ga ik het zelf maar oplossen kan der toch een betalingsregeling aangevraagd worden 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Tristan 37 en welkom bij de KPN Community. Geen fijne situatie om in te zitten, dus goed dat je hier om hulp vraagt. 

Hier vind je inderdaad alle informatie over het betalen van je facturen. Voor jou geldt zo te lezen specifiek dit gedeelte: 

Wat is het verschil tussen geblokkeerd, afgesloten en opgeheven?

Geblokkeerd en afgesloten gebruiken we vaak door elkaar. Ze betekenen hetzelfde. Als je geblokkeerd of afgesloten bent, kun je geen gebruik maken van je diensten.

Op het internet zie je een speciale pagina. Ook op televisie zie je een speciale melding. Je kunt nog altijd contact met ons opnemen en jouw achterstallige factuur betalen. Je kunt met een geblokkeerde mobiel nog altijd bellen naar 1200. Op het internet kan je alleen de betaalpagina's op kpn.com bezoeken: kpn.com/betaal.

Hopelijk heb je de blokkade weten voorkomen en lukt het de schuldhulpverlening om de rest voor je af te handelen. 🙂
Veel succes, en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 23, 2025

Beste ​@Tristan 37 zie onderstaande link voor aanvullende hulp en info:

Succes

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 26, 2025

Hi ​@Tristan 37 en welkom bij de KPN Community. Geen fijne situatie om in te zitten, dus goed dat je hier om hulp vraagt. 

Hier vind je inderdaad alle informatie over het betalen van je facturen. Voor jou geldt zo te lezen specifiek dit gedeelte: 

Wat is het verschil tussen geblokkeerd, afgesloten en opgeheven?

Geblokkeerd en afgesloten gebruiken we vaak door elkaar. Ze betekenen hetzelfde. Als je geblokkeerd of afgesloten bent, kun je geen gebruik maken van je diensten.

Op het internet zie je een speciale pagina. Ook op televisie zie je een speciale melding. Je kunt nog altijd contact met ons opnemen en jouw achterstallige factuur betalen. Je kunt met een geblokkeerde mobiel nog altijd bellen naar 1200. Op het internet kan je alleen de betaalpagina's op kpn.com bezoeken: kpn.com/betaal.

Hopelijk heb je de blokkade weten voorkomen en lukt het de schuldhulpverlening om de rest voor je af te handelen. 🙂
Veel succes, en laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 28, 2025

Geachte. 

Ik kan het wel in delen betalen,  maar staat vanaf 112 euro.

Heb dus met de budgetbeheer gesproken en die reageer weer is niet.

Nu wil ik het zelf oplossen maar heb maar weekgeld van 60 euro .

Als ik kpn bel doen ze dan moeilijk erover? .

Want heb 2 bedragen open staan en bij die ene heb ik ook zelf maar een regeling getroffen. 

Ik wil dit oplossen en dan doe ik het zelf maar.

Ik hoor vanzelf bericht 

Vriendelijke groet Tristan 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 28, 2025

Beste ​@Tristan 37 je kunt het beste een terugbelafspraak maken, want dit forum is geen helpdesk van KPN, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes