Skip to main content
Beantwoord

Bevestiging gekregen van een ongevraagde snelheidsupgrade, van 200 naar 500 Mbps

• May 13, 2026
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Kreeg vandaag, 13 mei, een mail van KPN met dank voor het bestellen van een hogere internetsnelheid. Ik heb nu 200 Mb zou 500 Mb hebben besteld. Met als bijlage een tarievenoverzicht (waar ik niet naar heb gekeken). Maar ik heb dat helemaal niet besteld!!! Heb daar ook geen behoefte aan. Het zou ook al vandaag ingaan.  Terugbelafspraak gemaakt en dat kan pas op de 15e. Wat een irritant gedoe! Heeft iemand ook ongevraagd die upgrade ontvangen?  

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@LWMB, goed dat je deze vraag stelt. 

Deze upgrade is zonder extra kosten en gebeurt omdat je een ouder abonnement bij ons hebt, wat dat betreft goed nieuws! 

Via Mijn KPN kun je dit ook inzien en indien gewenst aanpassen. 

Laat me gerust weten mocht je verder nog vragen hebben. 

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 15, 2026

Hi ​@LWMB, goed dat je deze vraag stelt. 

Deze upgrade is zonder extra kosten en gebeurt omdat je een ouder abonnement bij ons hebt, wat dat betreft goed nieuws! 

Via Mijn KPN kun je dit ook inzien en indien gewenst aanpassen. 

Laat me gerust weten mocht je verder nog vragen hebben. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 15, 2026

Dat klopt. Ik ben keurig teruggebeld voor uitleg. Heb gezegd dat het in deze tijd van hacks en identiteitsfraude niet slim is om te zeggen dat je iets hebt besteld als je dat niet hebt gedaan! En blijkbaar ben ik niet de enige die dat vindt.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • May 15, 2026

Dat klopt. Ik ben keurig teruggebeld voor uitleg. Heb gezegd dat het in deze tijd van hacks en identiteitsfraude niet slim is om te zeggen dat je iets hebt besteld als je dat niet hebt gedaan! En blijkbaar ben ik niet de enige die dat vindt.

Ze mogen het inderdaad wel anders brengen. Je heb zelf niks besteld en dit brengt inderdaad verwarring bij een hoop mensen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Snap ik zeker en vooral de afgelopen tijd met een veelvoud aan incidenten overal. Ik neem dit mee zeker mee als feedback hier. Mijn excuses voor de ontstane verwarring.Â