Skip to main content
Beantwoord

Bevestigingsmail niet aangekomen omdat mijn e-mail vol was

• April 22, 2025
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Ik heb een bestelling gedaan voor xbox ultimate gamepass, maar de bevestigingsemail is nooit binnengekomen omdat mijn onedrive vol stond, nu heb ik de onedrive geleegd maar de mail komt alsnog niet binnen, kan de mail nogmaals verzonden worden?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@PROFxCHAOSxNL en welkom bij de KPN Community! 

Leuk dat je de Gamepass besteld hebt! Als je inbox nu leeg is dan kun je een belafspraak met ons maken, of een privéberichtje sturen via Facebook of X. Stuur gelijk je adresgegevens, naam van de contractant, het e-mail adres waar het om gaat en de geboortedatum van de contractant mee ter verificatie. Dan kan mijn collega de bevestigingsmail opnieuw sturen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hi ​@PROFxCHAOSxNL en welkom bij de KPN Community! 

Leuk dat je de Gamepass besteld hebt! Als je inbox nu leeg is dan kun je een belafspraak met ons maken, of een privéberichtje sturen via Facebook of X. Stuur gelijk je adresgegevens, naam van de contractant, het e-mail adres waar het om gaat en de geboortedatum van de contractant mee ter verificatie. Dan kan mijn collega de bevestigingsmail opnieuw sturen!