Skip to main content
Vraag

Bij nieuw abonnement gekozen voor een gratis Samsung laptop, maar nog niet gekregen

• January 26, 2026
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Bij nieuw abonnee hebben wij gekozen voor een laptop die wordt tot op heden niet geleverd. Na meerdere contact momenten ook met samsung hebben wij nog steeds niets. Verwijzen naar Samsung is makkelijk maar kpn is de opdrachtgever. Hoe krijgen wij onze laptop

3 reacties

JanD
Superuser
  • January 26, 2026

Heb je bij Samsung wel de laptop aangevraagd.

Het is in de regel een actie van een leverancier van het cadeau of de korting, in dit geval, Samsung.

Daar kun je je cadeau claimen binnen een bepaalde periode onder overlegging van bepaalde stukken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2026

Kreeg als reactie moest geduld hebben wat het is druk. Maar ja die code is niet meer geldig en bewijs heb ik nu dus niet. 

Heb mail waarbij staat dat we daar recht op hebben kpn geeft de opdracht toch? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Druifje13, welkom op de KPN Community en ook welkom als klant bij KPN. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wil weten wanneer het welkomscadeau wordt afgeleverd. Het gaat toch om een laptop die bij een nieuw Internet en TV abonnement hoort? 

De verzending van dit soort welkomscadeaus wordt gedaan door onze logistieke partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).Â