Skip to main content

Ik heb mijn kpn thuis abonnement telefonisch verlengd. 
afspraak 12 maanden weer tv en combivoordeel

en 6 maanden actiekorting

er werd letterlijk gezegd 6 maanden 32.50 en dan 6 maanden 45 euro.

hiermee ging ik akkoord.

nu zag ik in mijn facturen dat er 2 keer al meer was afgeschreven.

ik heb de klantenservice gebeld en nu blijkt die 12 maanden korting staat in het overzicht die is van vorig jaar maar die zou doorlopen en nu blijkt dat niet zo te zijn. 
dit is wel wat mij verteld is en daardoor heb ik niet gezien in de bestelbevestiging dat het jaartal van vorig jaar er bij stond bij 12 maanden korting en die zou doorlopen die korting dus ik ging er van uit dat dit klopte.

de klantenservice zei dat het mij dan verkeerd verteld was en ze konden het niet oplossen en dus is het mijn probleem. 
ik voel me opgelicht en het lijkt nergens op dat dit niet opgelost kan worden. 

Ik vrees dat je in hetzelfde verhaal zit als dit:

Inderdaad dit is precies hetzelfde als mijn ervaring! Heb letterlijk screenshots waar staat eerste 9 maanden 37,5 euro daarna 45 euro, maar krijg facturen van ruim 65 euro.

Zelfde situatie. Wel zorgelijk dat dit blijkbaar vaker gebeurt.

Goedenavond ​@Micha1234 welkom op de KPN Community. Dat is natuurlijk niet een prettige situatie en het spijt mij oprecht dat er dan niet goed is gecommuniceerd is. Ik vermoed dat het dan inderdaad een vergelijkbare situatie is als het eerder aangehaalde topic.

Kun je het niet voor me oplossen dan Remco ? 
het slechte communiceren is duidelijk een fout van kpn zijn kant en ik ben onder valse voorwendselen in een verlenging gestapt waar ik nu niet onderuit kan omdat ik het niet meteen door had.

het lijkt me toch dat jullie dit ook willen oplossen.

mvg,

Micha

@Micha1234 
Exact hetzelfde ervaren, heel vervelend en vooral een naar gevoel aan over gehouden. 

In september contract met 1 jaar verlengd + wat kortingen. Ik ben uitgegaan van een passend en correct voorstel inzake startdatum. Ze hebben een startdatum in het verleden toegepast waardoor er ‘geen’ korting is.  

Reageer