Skip to main content
Beantwoord

Bijna dagelijks gebeld door KPN acquisitie, graag stoppen!

• June 27, 2023
  • 2 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik word ook bijna dagelijks 2x gebelt door 033 2084256 aquisitie van KPN krijg je te horen als je terugbelt.

Echt enorm vervelend, graag snel zorgen dat het ophoudt want op deze manier ben ik voornemens om mijn glasvezel abbo op te zeggen bij jullie!

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @BasKim! Begrijpelijk dat je niet meer gebeld wilt worden. 

Dit nummer komt niet voor in onze lijst met nummers die gebruikt worden door KPN, dus ik vermoed dat dit een externe partij is. 
Je kunt tijdens het gesprek aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden. Dit moet voldoende zijn. Dit heet het recht van verzet. De verkoper moet dan het gesprek stoppen en mag je niet meer bellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 29, 2023

Hi @BasKim! Begrijpelijk dat je niet meer gebeld wilt worden. 

Dit nummer komt niet voor in onze lijst met nummers die gebruikt worden door KPN, dus ik vermoed dat dit een externe partij is. 
Je kunt tijdens het gesprek aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden. Dit moet voldoende zijn. Dit heet het recht van verzet. De verkoper moet dan het gesprek stoppen en mag je niet meer bellen.

DLD
Wijsgeer
  • June 29, 2023

Gewoon blokkeren. En natuurlijk niet terugbellen.