Skip to main content

Hallo,

mijn krediet op de bkr site staat sinds 2020 nog steeds op lopend terwijl dit al helemaal afbetaald is door de gemeente. 
ik ben ten einde raad telefonisch contact opgenomen met de klantenservice niks van bekend dat ik bij kpn nog klant bent en kunnen ze mij niet verder helpen…

Kan deze BKR registratie z.s.m. op beëindigd worden gezet? 

Gaat iemand nog reageren?

Hallo ​@EM Tjapilon 

Je bent hier in een klant-helpt-klant Community. Er zijn KPN medewerkers (moderators) aanwezig die een oogje in het zeil houden en die reageren waar nodig. Dat laatste kan enkele dagen duren.

Neem voor jouw vraag contact op met KPN klantenservice op 0800-0402 en vraag naar “Collections”, de financiële afdeling.

Je kan ook online een belafspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Hoi ​@EM Tjapilon. Welkom op de community! Goed dat je het aangeeft, maar dit is helaas niet de juiste plek voor deze vraag. Als een BKR-registratie nog actief is terwijl je krediet al volledig is afgelost, moet dit inderdaad worden aangepast. Na de aflossing wordt de registratie in de regel binnen 5 werkdagen bijgewerkt bij BKR en ontvang je een bevestiging per e-mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd. 

Ik raad je aan om een terugbelafspraak in te plannen met onze klantenservice via deze link. Zij kunnen controleren of de betaling correct is verwerkt en ervoor zorgen dat de BKR-registratie wordt bijgewerkt.

Reageer