Skip to main content
Beantwoord

Blijf ik betalen voor het mobiele toestel als het contract afgelopen is?

• July 18, 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Binnenkort loopt mijn contract voor mobiel abonnement met toestel af. Blijf ik dan toch het volle maandbedrag betalen voor het toestel of gaat dat van de nota af en betaal ik alleen het mobiele abonnement? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Esther Weerstand ,

Je betaalt dan alleen nog maar voor het mobiele abonnement. Jouw maandelijkse kosten gaan daardoor naar beneden. 

Je kunt eventueel verlengen, maar verlengen is niet verplicht. Zolang je niet verlengt of opzegt blijft jouw abonnement ongewijzigd doorlopen. (maar dan zonder de toestelkosten.) En kun je maandelijks opzeggen. 

Meer informatie als je overweegt om te verlengen: 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Hallo ​@Esther Weerstand ,

Je betaalt dan alleen nog maar voor het mobiele abonnement. Jouw maandelijkse kosten gaan daardoor naar beneden. 

Je kunt eventueel verlengen, maar verlengen is niet verplicht. Zolang je niet verlengt of opzegt blijft jouw abonnement ongewijzigd doorlopen. (maar dan zonder de toestelkosten.) En kun je maandelijks opzeggen. 

Meer informatie als je overweegt om te verlengen: 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 22, 2025

Hoi ​@Esther Weerstand , welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :)
Eigenlijk kan ik niks meer toevoegen aan bovenstaand antwoord van ​@Noordzee en zodoende heb ik zijn antwoord gemarkeerd als 'best answer' Ik ga er vanuit dat je met deze informatie weet waar je aan toe bent! Mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebbe, laat het ons dan ook vooral weten!