Skip to main content
Beantwoord

Blijf ik recht houden op PS5 deal ook al start mijn abonnement later?

• June 30, 2025
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb op 14 juni bevestiging ontvangen van mijn internet en Tv bestelling. Met Weekend deal, Playstation 5.  Nu zou de ideale aansluiting per 09-07-2025 gebeuren, echter vanwege een vervanging vorig jaar van een TV kastje bij de concurrent, is de aansluiting op 9 oktober 2025. Krijg ik dan toch de PS5? De bedenktijd is inmiddels al voorbij.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@AHoll, als het abonnement later start, kun jij nog altijd gebruik maken van de bijbehorende actie. De bedenktijd waarna je de Playstation kunt aanvragen gaat pas in zodra het abonnement daadwerkelijk actief is. 

4 reacties

• June 30, 2025

De bedenktijd start wanneer het abonnement start. Dus die zal nog niet voorbij zijn.

Nu zou de ideale aansluiting per 09-07-2025 gebeuren, echter vanwege een vervanging vorig jaar van een TV kastje bij de concurrent, is de aansluiting op 9 oktober 2025.

Heb je hier via email bevestiging van gekregen van KPN? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@AHoll, als het abonnement later start, kun jij nog altijd gebruik maken van de bijbehorende actie. De bedenktijd waarna je de Playstation kunt aanvragen gaat pas in zodra het abonnement daadwerkelijk actief is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Hi Jeroen,

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik zal tegen mijn zoon zeggen dat hij toch zijn cadeau gaat krijgen, maar dat hij nog even geduld moet hebben ;-)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Heeft hij nog wat moois in het vooruitzicht.