Skip to main content
Vraag

Blijven streamingsdiensten via KPN actief na overstap andere provider?

• April 9, 2026
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Berkenpies
Topper
Forum|alt.badge.img

Goedemorgen,

Ik overweeg sterk om voor een jaar over te stappen naar Ziggo voor internet en tv (inclusief één mobiel abonnement). Dit doe ik vanwege mijn onvrede over de beperkte mogelijkheden voor bestaande klanten, terwijl nieuwe klanten vaak gebruik kunnen maken van veel betere welkomstaanbiedingen.

Nu heb ik een aantal streamingdiensten (Netflix, Videoland en Spotify) via KPN lopen. Blijven deze gewoon doorlopen of moet ik die abonnementen ook "verhuizen"? Weet iemand dat toevallig? 😊

Ik heb er overigens geen probleem mee als deze diensten via KPN zouden doorlopen, zolang ik over een jaar bij KPN maar weer als nieuwe klant voor internet en tv word gezien (reeds via Facebook vernomen dat dat zo is). Dan heb ik de acties immers weer voor het uitkiezen, de kortingsacties voor bestaande klanten vind ik simpelweg niet goed genoeg (niet in verhouding).

En wellicht belangrijk om te weten, ik behoud 1 mobiel abonnement bij KPN in verband met de resterende looptijd van dat abonnement.

Vriendelijke groet,

Eelko

2 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 9, 2026

Hoi ​@Berkenpies als je wil dat de streamingdiensten behouden blijven, inclusief geschiedenis en voorkeuren, dan zal je ze moeten loskoppelen van KPN en terug overhevelen naar je persoonlijk account.

Als Ziggo ook zo’n service heeft, moet het mogelijk zijn om het vanaf je persoonlijke abonnement ook weer bij Ziggo onder te brengen. Maar ik ben geen Ziggo-expert, dus dat laatste kan ik niet met zekerheid zeggen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Berkenpies, welkom op onze community! Ik zie dat XS4-Arjan al goed meedenkt, je kunt de diensten gewoon overzetten, het abonnement via ons zal wel vervallen maar wij zeggen je accounts niet op. Je kunt het bij je nieuwe provider of bij de streamingdienst zelf dan weer opnieuw activeren met jouw inloggegevens.