Skip to main content
Vraag

Blijven voorwaarden gelijk bij verlengingsaanbod?

• April 14, 2026
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Blijven alle bestaande voorwaarden gelijk bij verlenginsaanbod? Ik zag bijvoorbeeld dat Spotify (nu onbepaalde tijd) volgens de nieuwe algemene voorwaarden 30 dagen geldig is.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@puttertje! Goede vraag die je stelt die waarschijnlijk ook wel bij anderen leven. Het is niet perse zo dat de abonnementsvoorwaarden hetzelfde blijven bij een verlenging. Wat bijvoorbeeld gangbaar is bij een mobiel abonnement, is dat je overstapt op een nieuwe abonnementsvorm. Dan gelden weer nieuwe abonnementsvoorwaarden. Bij Internet en TV kan het wel zo zijn dat je op hetzelfde abonnement blijft en dan blijven de voorwaarden ook hetzelfde. Het hangt dus van de situatie af. 

Je noemt in je bericht ook dat er iets veranderd bij Spotify, maar dat kan ik niet helemaal plaatsen. Wat ik wel kan noemen is dat de looptijd van een Spotify-abonnement minimaal 30 dagen is en als je het opzegt, het aan het einde van de gebruiksperiode (van 30 dagen) daadwerkelijk stopgezet wordt. Je kan nog meer lezen over Spotify bij KPN op onze kennisbank. 

Laat maar weten of zo je vraag beantwoord is of dat je nog meer wilt weten. Je kunt anders eens een screenshot plaatsen van jouw verlengingsaanbod. Dan kunnen we wel zien of je op hetzelfde abonnement blijft.