Skip to main content
Beantwoord

Brief over verlengaanbod is onduidelijk

• August 18, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

AguaesVida
Deelnemer

Zeer onduidelijk aanbod. Ik betaald nu €43,90 euro per maand (internet only) t/m 24 oktober 2025 dus daarna wat wordt de nieuwe abonnement kosten? 

In de brief die ik heb ontvangen is er een QR Code maar ik wil niet iets verlengen zonder info over kosten..to avoid surprises

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@AguaesVida ,

Je kunt op twee manieren verlengen: 

Manier één heeft Alex al genoemd: 

Om je verlengaanbod te zien ga je naar onze verlengpagina, een andere mogelijkheid is om dit in de Mijn KPN app te doen. 

Als je daar kijkt zie je een aanbod met een tijdelijke korting van waarschijnlijk vijf euro per maand. Let op : Na de verlengdatum is het aanbod gunstiger dan wat je nu ziet staan, heb ik zelf onlangs geconstateerd.  

Er is ook een tweede manier (die ikzelf onlangs heb gekozen) : 

Dan kun je na de verlengdatum bellen met de klantenservice en dan vraag je om een abonnement met 200 Mbit/s op basis van de huidige propositie. Dat kost 43,50 per maand en is dus iets goedkoper dan je nu betaalt voor 100 Mbit/s. Je ontvangt dan alleen geen tijdelijke korting. Het is maar net wat je wilt….. Deze tweede manier kan alleen telefonisch afgesloten worden in jouw situatie. 

Propositie 2025: 

3 reacties

• August 18, 2025

Zeer onduidelijk aanbod. Ik betaald nu €43,90 euro per maand (internet only) t/m 24 oktober 2025 dus daarna wat wordt de nieuwe abonnement kosten? 

Die prijs blijft gewoon hetzelfde. Die gaat alleen jaarlijks iets omhoog door de inflatiecorrectie. Maar volgens mij is die net geweest.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 20, 2025

Hi ​@AguaesVida, heel goed dat je niet zomaar een QR-code wilt scannen. Ik las vandaag toevallig op AD.nl een artikel over hoe gemakzuchtig mensen QR-codes scannen en gegevens invullen. 

Om je verlengaanbod te zien ga je naar onze verlengpagina, een andere mogelijkheid is om dit in de Mijn KPN app te doen. Weet je zo voldoende? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 20, 2025

Hallo ​@AguaesVida ,

Je kunt op twee manieren verlengen: 

Manier één heeft Alex al genoemd: 

Om je verlengaanbod te zien ga je naar onze verlengpagina, een andere mogelijkheid is om dit in de Mijn KPN app te doen. 

Als je daar kijkt zie je een aanbod met een tijdelijke korting van waarschijnlijk vijf euro per maand. Let op : Na de verlengdatum is het aanbod gunstiger dan wat je nu ziet staan, heb ik zelf onlangs geconstateerd.  

Er is ook een tweede manier (die ikzelf onlangs heb gekozen) : 

Dan kun je na de verlengdatum bellen met de klantenservice en dan vraag je om een abonnement met 200 Mbit/s op basis van de huidige propositie. Dat kost 43,50 per maand en is dus iets goedkoper dan je nu betaalt voor 100 Mbit/s. Je ontvangt dan alleen geen tijdelijke korting. Het is maar net wat je wilt….. Deze tweede manier kan alleen telefonisch afgesloten worden in jouw situatie. 

Propositie 2025: