Skip to main content
Beantwoord

Brutale deurverkoper in Culemborg Terwijde

• March 31, 2025
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

ParaJansuh
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Kan je die vervelende veelvuldig aanbelde kloppende gast ontslaan?

Wij doen niet voor niks de deur niet open

Zit tevreden bij Odido

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Top, dank voor het signaal en dat je de moeite neemt om het aan ons door te geven ​@ParaJansuh! Ik speel het door, zodat er naar gekeken wordt. Weet wel dat ik geen inhoudelijke terugkoppeling krijg, dus ik kan je niet vertellen wat eventuele gevolgen zijn of uitkomst is. Dat heeft te maken met regels rondom privacy. Dan weet je daarvan, maar je kunt erop vertrouwen dat het opgepakt wordt.

Goede tip ​@Dennis Overbeek, die kende ik zelf ook nog niet :) Mogelijk hebben meelezers daar ook iets aan 👍🏼

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom op onze Community ​@ParaJansuh!

Dat klinkt niet fijn. Goed dat je het aankaart. Kan je iets meer vertellen over de situatie en wat er is gebeurd? Is de deur-aan-deur verkoper eenmalig of vaker bij je aan de deur geweest? Heb je ook data en tijdstippen voor me, eventueel? Alle details zijn welkom, dan kan ik het signaal meenemen. En als je ook meteen je adresgegevens invult in je profiel, kan ik die er meteen bij meenemen.

ParaJansuh
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2025

Vandaag meerdere keren.

Net weer. Om omstreeks 1500, 1700 en minstens 15 minuten geleden.

Voor het weekend ook.

Alsjeblieft stuur hem weg, mijn kat 🐈 wordt er bang van. 

Ok ik vul mijn profiel aan 

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Misschien zo’n sticker nemen: 

Bij mij komen ze niet meer aan de deur. 👌

Bij Bol.com

ParaJansuh
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2025

Die heb ik al. Maar zit verder weg van mijn appartement deurbel het postvakje.

Goede tip voor een reguliere huishouden 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Top, dank voor het signaal en dat je de moeite neemt om het aan ons door te geven ​@ParaJansuh! Ik speel het door, zodat er naar gekeken wordt. Weet wel dat ik geen inhoudelijke terugkoppeling krijg, dus ik kan je niet vertellen wat eventuele gevolgen zijn of uitkomst is. Dat heeft te maken met regels rondom privacy. Dan weet je daarvan, maar je kunt erop vertrouwen dat het opgepakt wordt.

Goede tip ​@Dennis Overbeek, die kende ik zelf ook nog niet :) Mogelijk hebben meelezers daar ook iets aan 👍🏼

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Deze stickers zijn o.a. bij Bol.com te koop ​@Alexandra van KPN:

Diverse ja / nee & nee / nee- stickers (bol.com)