Skip to main content
Vraag

Buiten Europa bundel Singapore is dubbel geactiveerd

• August 5, 2025
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Tiek55
Nieuwkomer

Vakantie Singapore buiteneuropa bundel aangevraagd  €14,99 voor 10 Gig

Na 3 uur wachten nog geen bericht dat ik de bundel heb, zal wel wat fout hebben gedaan.

Dus nog eens aangevraagd en ja hoor na 6 uur wachten kreeg ik TWEE bundels x €14,99 

Dit slaat nergens op , waarom niet direct een bericht je bundel is aangevraagd , dit kan even duren .

Ben inmiddels weer thuis dus even KPN bellen hoe dat zit. Klantenservice gebeld , krijg ik zo een chatbot die me verteld dat ik de verbinding moet verbreken en het nummer 1808 moet bellen. BINGO 1 euro per minuut en zes keer dezelfde vraag weer beantwoorden via zo een chatbot en €6,00 naar de kloten , ik heb opgehangen! Dit is niet meer normaal. Ben je al jaren klant van KPN en dan plukken ze je nog kaal als je om een antwoord vraag . Ik heb recht om die 2de bundel niet te betalen.

Dank u!

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 5, 2025

Hallo ​@Tiek55 ,

Geen zorgen!

Als je de tweede bundel helemaal onaangeroerd hebt gelaten, dan kun je na afloop van de geldigheid  van de bundel jouw geld terugvragen. Maar let op, je mag dan helemaal niets van de tweede bundel hebben verbruikt.  

Je kunt jouw geld dan (na afloop van de geldigheid van de bundel) terugvragen bij de klantenservice. Bel daarvoor zeker niet met 1808, want dat is zonde van jouw geld. 

Wat kun je beter doen? 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Tiek55
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 5, 2025

Hoi Noordzee,

Ik heb al contact gehad met de klantenservice.

De man aan de telefoon nam contact op met de afdeling die hier over gaat en die hebben gechecked wat er is gebeurd. Er zaten maar 25 minuten tussen mijn eerste aanvraag en de 2de aanvraag. Dat is volgens hun te snel gebeurd. Ik had langer moeten wachten.Minimaal 45 minuten. Binnen europa heb ik vaker een bundel aangevraagd, en dat ging razendsnel maar omdat ik nu buiten europa was duurt dat langer volgens de betreffende afdeling. Onzin , het zal mischien een paar seconden langer duren voordat het bericht aankomt. En ik had deze bundel nodig om dingen op te zoeken toen we Singapore gingen verkennen. Maarja omdat ik geen bericht kreeg ging ik twijfelen vandaar dat ik het 2x heb aangevraagd.

Ik had ook via de wifi van het hotel verbinding kunnen maken kreeg ik te horen. Nou mooie service van KPN. Ik ga niet de hele dag op de hotel kamer zitten wachten op een berichtje van kpn tijdens mijn vakantie. Trouwens het bericht dat ik kreeg dat mijn 2 aanvragen geactiveerd waren duurde wel een paar uur maar daar hoor ik de betreffende afdeling niks van zeggen, nee ik had moeten wachten! En dat 1808 nummer word je wel naar verwezen door een KPNer. Proberen je zo lang mogelijk aan de lijn te houden en je nog een paar extra euro´s extra af te troggelen. gewoon schandalig hoe dit in zijn werk gaat , ik ben er helemaal klaar mee.

Oohja, 2 gigabyte heb ik ongeveer opgemaakt en van die 2de bundel helemaal niks!

Ik hoop dat dit mailtje snel aankomt want ik woon in Limburg , is ook niet vlak bij de deur.

Duurt volgens KPN wat langer.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 6, 2025

Hoi Tieke,

Maar heb je nu ook een terugbelafspraak gemaakt? Want met een bericht op dit platform wordt er verder niets in gang gezet.

Tiek55
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2025

Hoi Noordzee,

Ik maak geen belafspraak meer. Heeft me gisteren al meer dan een uur vrije tijd gekost plus de belkosten.

Heb er genoeg van , gaat mij eigenlijk ook niet om het geld maar om hoe ze mensen afschepen.

Ik ga wat leuks doen met mijn vrije tijd en daar valt KPN buiten.

Jij in ieder geval bedankt voor het antwoorden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 6, 2025

Prima natuurlijk, maar het maken van een belafspraak kost jou verder niets. Want dan belt KPN jou op. Maar kijk maar…. 😎

• August 6, 2025

Hoi Noordzee,

Ik maak geen belafspraak meer. Heeft me gisteren al meer dan een uur vrije tijd gekost plus de belkosten.

Heb er genoeg van , gaat mij eigenlijk ook niet om het geld maar om hoe ze mensen afschepen.

Ik ga wat leuks doen met mijn vrije tijd en daar valt KPN buiten.

Jij in ieder geval bedankt voor het antwoorden.

@Tiek55 Ik kan me bij je bericht je boosheid wel indenken, want ik werd vroeger ook heel boos als ik merkte hoe sommige medewerkers handelden alsof het nog het staatsbedrijf de PTT was met de klantbehandeling uit die tijd. 

Maar het blijven medewerkers nu beschrijf je het alsof alle medewerkers van KPN zo zijn. Uit ervaring weet ik dat dit verre van waar is. 

Je kan best wel eens tegen de op dat moment verkeerde aanlopen. Maar gewoon even slikken en doorgaan met telefonisch hulp vragen, het gros probeert de klant te helpen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Tiek55 welkom op de KPN Community. Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. In mijn ervaring denkt men bij de klantenservice doorgaans echt wel mee. Als die tweede bundel niet is aangeraakt dan zou dat geen probleem moeten zijn lijkt me. Ik zou nog even contact zoeken dan.