Skip to main content
Antwoord

Buitenlandbundel per ongeluk 2 keer aangevraagd en ontvangen

• November 4, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste lezer, ik heb per ongeluk 2x de buitenlandse bundel voor zuid-Korea aan gevraagd. Wil u a.u.b. eentje annuleren? 

Dit zou ik heel erg waarderen want 1 is meer dan genoeg. 

met hartelijke groet,

Omaira Wallé 

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Omaira wil meer weten 

Een aangeschafte bundel kan niet geannuleerd worden. Alleen als deze bundel ongebruikt is verlopen kan die achteraf worden gecrediteerd. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) als je terug bent en nadat de bundel ongebruikt is afgelopen. Dan neemt KPN contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 4, 2025

Hallo ​@Omaira wil meer weten 

Een aangeschafte bundel kan niet geannuleerd worden. Alleen als deze bundel ongebruikt is verlopen kan die achteraf worden gecrediteerd. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) als je terug bent en nadat de bundel ongebruikt is afgelopen. Dan neemt KPN contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 8, 2025

Hi ​@Omaira wil meer weten, als je maar 1 bundel nodig hebt, is die 2e een beetje jammer inderdaad 😅

Ik zie dat RBxx al uit heeft gelegd hoe je deze vergoed kunt krijgen, als je er echt helemaal geen gebruik van hebt gemaakt. Je kunt hier contact over zoeken nádat de bundel verlopen is, aangezien pas dan kan worden vastgesteld dat er geen gebruik van is gemaakt.
Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan horen we ze uiteraard graag! In ieder geval nog een fijn verblijf in Zuid-Korea gewenst 😊