Skip to main content
Beantwoord

Chatbot ziet spoken: mijn abonnement is nu toch niet opgezegd?

• September 18, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik weet niet met wie de chatbot aan het chatten was, maar niet met mij. Graag ontvang ik bevestiging dat mijn abonnement NIET is opgezegd…

Ik wilde info over het veranderen van mijn internet snelheid. Ik werd niet doorverbonden, de chat bleef hangen. Vervolgens begon hij opeens over opzeggen? 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Wat Arien zegt, Dot heeft geen autorisatie om uw abonnement aan te passen of te annuleren. Dus geen zorgen. U kunt altijd de einddatum van uw abonnement in de MijnKPN app bekijken. Daar zult u niet volgende maand zien. 

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

Ik raad je aan om even te bellen met 0800-0402. Daar kunnen ze het wel bekijken, maar ik durf wel te wedden dat Dot geen autorisatie heeft om abonnementen aan te passen of verwijderen. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • September 18, 2025

Wat Arien zegt, Dot heeft geen autorisatie om uw abonnement aan te passen of te annuleren. Dus geen zorgen. U kunt altijd de einddatum van uw abonnement in de MijnKPN app bekijken. Daar zult u niet volgende maand zien. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@raytuk, Dot (de chatbot) kan inderdaad geen abonnementen stopzetten, dus dat zal niet gebeurd zijn. Ik kan me ook goed voorstellen dat je daar zekerheid over wilt hebben. Dat kan je doen door in MijnKPN te kijken, of telefonisch contact met ons op te nemen (via een terugbelafspraak), zodat dit samen met jou nagekeken kan worden.