Skip to main content
Beantwoord

Code voor gameconsole niet ontvangen

• April 23, 2025
  • 6 reacties
  • 130 keer bekeken

Goedemorgen, 

Normaal ben ik niet van de fora maar in dit geval wel want ik heb het gevoel dat ik genaait ben.

Ik heb gebruik gemaakt van de actie waarbij je bij een nieuw thuis abonnement een console mag uitkiezen.

Inmiddels werkt mijn aansluiting veertien dagen (vandaag is de 14e dag, sinds 10-04-2025 , 0:05u werkte mijn aansluiting) maar ik heb  nog geen code ontvangen. De eerste factuur is vorige week ook al betaald dus vanuit deze kant voldoe ik aan alle voorwaarden.

Reden dat ik vroeg aan de bel trek is omdat ik hier en daar hoor dat men nooit een code heeft ontvangen en dat wil ik voor zijn. Ook indien ik evt. juridische stappen zou moeten nemen wegens misleiding is het van belang dat ik bv via het forum aan KPN kenbaar maak dat ik geen code heb ontvangen en hen de kans geven met een reactie/ oplossing te komen.

Uiteraard hoop ik dat het allemaal niet zover komt want los van de nog niet ontvangen code ben ik wel zeer te spreken over mijn thuis abonnement. Ik heb snel internet en tv+ werkt ook als een zonnetje.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Tieskeee89 ,

Normaal ben ik niet van de fora maar in dit geval wel want ik heb het gevoel dat ik genaait ben.

Dat is nu niet zo. Waarschijnlijk ontvang je de code aan het eind van deze week, maar uiterlijk op dinsdag 29 april 2025. 

bron : 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 23, 2025

Hallo ​@Tieskeee89 ,

Dat is nu niet zo. Waarschijnlijk ontvang je de code aan het eind van deze week, maar uiterlijk op dinsdag 29 april 2025. 

bron : 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 23, 2025

Dan wacht ik nog rustig af. Thanks voor snelle respons 

Ik kan natuuelijk een nieuwe post maken maar er zijn er al zoveel.

Schijnbaar worden we wel allemaal zoet gehouden heb al 2 mails gestuurd waar ik het abbo heb afgesloten.

Contractduur
Welke contractduur wil je? 2 jaar met 12 maanden korting
Aanbieding
Welke gratis gameconsole kies je? Nintendo Switch Oled t.w.v. € 349,00
Internet
Wil je gebruikmaken van extra
internetopties?

Geen interesse
Wil je Spotify? Geen interesse
Tv
Wil je uitbreiden met extra zenders? Duits pakket

Wanneer komt er een duidelijk antwoord.
mvg

Rinus van den Bogaard

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 15, 2025

Goedemorgen ​@Rinus en Karin , bedankt voor jullie bericht en welkom hier op onze Community!

Hadden jullie deze link op onze Kennisbank ook al eens doorgenomen? Hier vind je alle informatie omtrent het ontvangen van het Welkomstcadeau. Neem deze eens rustig door en mochten er daarna nog steeds vragen zijn, laat het ons vooral weten :)

Goedemorgen Jan, ik heb alles al door gespit en heb al 3 maandtermijnen betaald maar krijg van niemand een duidelijk antwoord. Had beter verwacht van kpn . Heb nu al spijt dat ik overgestapt ben.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 19, 2025

Goedemorgen ​@Rinus en Karin , dat is geheel begrijpelijk en ik betreur het ook om te moeten lezen dat je inmiddels spijt hebt van het feit dat je bent overgestapt. Als je al 3 maandtermijnen hebt betaald, gaat er duidelijk iets niet goed met het welkomstcadeau. Daarom mijn advies om dit klachtenformulier in te vullen. Nadat je deze hebt ingevuld, word je binnen 5 a 10 werkdagen gebeld en hopelijk leidt dat tot een goede oplossing 🙏🏻