Hoeveel tekens heeft de code?
Beste @Oma Sandra bij mij pakte de code de 1e keer ook niet, de 2e keer wel.
Je krijgt de code per mail binnen.
Cc @PeterG
9
Dan kan je 'm gebruiken via de Pathé Thuis app of website http://pathe-thuis.nl.
Deze code werkt niet via het menu van kpn, ook al werkt kpn samen met Pathé.
PeterG schreef:
9
Dan kan je 'm gebruiken via de Pathé Thuis app of website http://pathe-thuis.nl.
Deze code werkt niet via het menu van kpn, ook al werkt kpn samen met Pathé.
Ook niet via pathé thuis app helaas.
Ik heb de app op de tv staan en in mijn telefoon
Heb je wel een account bij Pathé Thuis? Ingelogd op de app?
Overigens heb je deze code volgens mij niet van kpn. Die zouden een voucher met 8 posities geven voor hun eigen menu.
PeterG schreef:
Heb je wel een account bij Pathé Thuis? Ingelogd op de app?
Overigens heb je deze code volgens mij niet van kpn. Die zouden een voucher met 8 posities geven voor hun eigen menu.
Ja ik heb een account bij pathé thuis. Ingelogd op de app en de code is wel degelijk van kpn.
Dat is raar. KPN heeft gewoon zelf het aanbod van Pathé en werkt met voucher van 8 posities.
Dan geven ze toch geen codes voor het losse Pathé. (???)
Inderdaad, gewoon uit het pathé aanbod van KPN kiezen, alleen de premium films doen niet mee @Oma Sandra en @PeterG .
Je hebt niks met een losse pathé app of account te maken.
Maar bij kpn kun je 8 posities (letters en cijfers) invullen @JanD . @Oma Sandra meldt echter dat haar code 9 posities heeft.
Dan heeft ze dat waarschijnlijk niet goed
Via welke weg heb je die code ontvangen Sandra? Was dat wel rechtstreeks via KPN?
Remco van KPN schreef:
Via welke weg heb je die code ontvangen Sandra? Was dat wel rechtstreeks via KPN?
Ja zeker.
Kpn zal nooit een code geven van 9 posities. Aangezien ze via hun eigen menu 8 posities gebruiken, juist voor het via Pathé aangeboden aanbod in het kpn menu.
Een code van 9 posities voor Pathé Thuis zelf kan niet van kpn komen. Dat kost ze alleen maar geld.
PeterG schreef:
Kpn zal nooit een code geven van 9 posities. Aangezien ze via hun eigen menu 8 posities gebruiken, juist voor het via Pathé aangeboden aanbod in het kpn menu.
Een code van 9 posities voor Pathé Thuis zelf kan niet van kpn komen. Dat kost ze alleen maar geld.
Je hebt helemaal gelijk. En nu?
9 posities: gebruik Pathé Thuis app in je smart-tv, tablet of telefoon of via laptop de website http://pathe-thuis.nl
8 posities: gebruik het kpn menu in je ontvanger met de witte afstandsbediening.
Hallo @Oma Sandra welkom op de KPN Community! Ik kwam je topic tegen en ik was even benieuwd of het uiteindelijk nog gelukt is want je moet natuurlijk wel gebruik kunnen maken van jouw cadeautje!
Wanneer je via KPN dit cadeau krijgt aangeboden dan zou je code op de onderstaande wijze moeten kunnen achterhalen:
- Als je via de MijnKPN App naar Voor Jou gaat zie je daar Pathé Thuis film cadeau staan
- Als je daar op klikt, zie je de 8 cijfers/letters en er staat bij: 'Kijk een Pathé Thuis film op jouw KPN tv-ontvanger'
-
En dan staat er in het blauw 'Zo gebruik jij jouw filmcode'
Je zou daar alle informatie moeten kunnen vinden over hoe je de code kan gebruiken. Verder staat op onze site meer informatie over hoe de code gebruik gebruikt.
Zo bekijk je jouw film
- Ga via het menu op je tv-ontvanger naar ‘Films’
- Kies ‘Films huren’
- Kies je film uit naar keuze
- Ga naar 'Huur met voucher'.
- Voer de code in en bevestig. Veel kijkplezier!
Ik hoor graag of het allemaal gelukt is!
Ik ben in m'n archieven de mail ook tegen gekomen. En mijn code gegenereerd.
Het is er uiteraard één met 8 posities.
Die kun je gebruiken via de ontvanger met films huren.
Remco van KPN schreef:
Hallo @Oma Sandra welkom op de KPN Community! Ik kwam je topic tegen en ik was even benieuwd of het uiteindelijk nog gelukt is want je moet natuurlijk wel gebruik kunnen maken van jouw cadeautje!
Wanneer je via KPN dit cadeau krijgt aangeboden dan zou je code op de onderstaande wijze moeten kunnen achterhalen:
- Als je via de MijnKPN App naar Voor Jou gaat zie je daar Pathé Thuis film cadeau staan
- Als je daar op klikt, zie je de 8 cijfers/letters en er staat bij: 'Kijk een Pathé Thuis film op jouw KPN tv-ontvanger'
-
En dan staat er in het blauw 'Zo gebruik jij jouw filmcode'
Je zou daar alle informatie moeten kunnen vinden over hoe je de code kan gebruiken. Verder staat op onze site meer informatie over hoe de code gebruik gebruikt.
Zo bekijk je jouw film
- Ga via het menu op je tv-ontvanger naar ‘Films’
- Kies ‘Films huren’
- Kies je film uit naar keuze
- Ga naar 'Huur met voucher'.
- Voer de code in en bevestig. Veel kijkplezier!
Ik hoor graag of het allemaal gelukt is!
Remco zou je deze topic willen sluiten aub? Voor er nog meer "reacties" op komen. Dank je wel.
Fijn dat het gelukt is Sandra! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!