Skip to main content
Vraag

Combivoordeel niet op factuur mobiel

• July 4, 2025
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14

mijn factuur van mobiel klopt niet 

de Combivoordeel 7,50 korting is niet in mindering gebracht op me factuur. 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 4, 2025

Hallo ​@Francois ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 4, 2025

hij is wel geactiveerd maar mijn abbo is verlengt  en in mijn KPN omgeving staat die ook als geactiveerd

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 4, 2025

OK, dan komt het waarschijnlijk op de volgende factuur te staan. De verwerking van het Combivoordeel was kennelijk net te laat voor jouw huidige factuur.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 8, 2025

Goedemorgen ​@Francois en bedankt voor jouw bericht :)
Dan is dit inderdaad even een kwestie van de volgende factuur afwachten, goede kans dat het met terugwerkende kracht nog wordt verrekend!

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 19, 2025

De verwerking van het Combivoordeel is inderdaad op de volgende factuur te komen staan 

echter vind ik het wel vervelend als je de verlenging 4 maanden eerder al heb gedaan je zou dan verwachten dat het dan meteen goed gaat

want het is dan al immers 4 maanden bekent dat ik ga verlengen 😉

@Jan van KPN misschien kan daar KPN toch een verbetering maken 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 24, 2025

Heel fijn dat het er nu wel goed op staat ​@Francois, dank dat je het nog even hebt laten weten 🙂 Ons facturatie systeem kan geen rekening houden met ‘toekomstige’ wijzigingen, dit om te voorkomen dat het mis gaat met de factuur als de wijziging niet, niet goed, of bijvoorbeeld eerder of later door wordt gevoerd dan de bedoeling was. Vandaar dat wijzigingen tijdens een lopende factuurperiode altijd op de factuur van de maand daarna, weer verrekend worden. Ik snap dat je het vervelend vindt dat het hierdoor niet direct automatisch goed op je factuur stond!