Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel wordt sinds oktober niet meegerekend

• December 2, 2024
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb sinds oktober ook KPN thuis. Echter wordt er nog geen combivoordeel gerekend over mijn mobiele factuur. Kunnen jullie dit oplossen en verrekenen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@S. van Dijke, soms worden de voordelen niet direct actief. Als dat het geval is kan je ze zelf activeren zoals de link die jimny noemt aangeeft.

​​​​

Heb je dat al kunnen bekijken?

Als het via die weg niet lukt is het het makkelijkste om een terugbelafspraak te maken via onze site, zodat er direct met je meegekeken kan worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1977 reacties
  • December 2, 2024

​@S. van Dijke  Wellicht heb je hier wat aan om het te activeren en in je mijn kpn kun je zien of alles daar goed staat

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17640 reacties
  • Antwoord
  • December 3, 2024

Hoi ​@S. van Dijke, soms worden de voordelen niet direct actief. Als dat het geval is kan je ze zelf activeren zoals de link die jimny noemt aangeeft.

​​​​

Heb je dat al kunnen bekijken?

Als het via die weg niet lukt is het het makkelijkste om een terugbelafspraak te maken via onze site, zodat er direct met je meegekeken kan worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • December 3, 2024

Goedemiddag Allen,

Ik heb het op kunnen lossen met behulp van bovenstaande reacties.

Dank voor jullie hulp!

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1977 reacties
  • December 3, 2024

Goedemiddag Allen,

Ik heb het op kunnen lossen met behulp van bovenstaande reacties.

Dank voor jullie hulp!

​@S. van Dijke graag gedaan en fijn dat het opgelost is 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17640 reacties
  • December 4, 2024

Dat is goed om te lezen ​@S. van Dijke, fijn dat het gelukt is! Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic