In februari zijn mijn zoon en ik beide ingegaan op de KPN actie waarbij er een toestel kon worden ingeleverd waarbij een restwaarde en bonus werd toegekend bij aanschaf van een Samsung S23.
Beide toestellen zijn opgestuurd, van een daarvan is inmiddels de restwaarde uitbetaald echter blijft de bonus uit, dit zou te maken hebben met het gegeven dat wij geen factuur konden meeleveren, simpelweg daar de aankoop in een nieuw contract is opgenomen en wij daar geen separate factuur van hebben ontvangen. De reden volgens Recommerce dat de bonus niet is uitbetaald. 3 april heb ik mijn contract met Recommerce gedeeld, echter geen bevestiging of deze wijze akkoord is.
Het toestel van mijn zoon blijkt spoorloos, alhoewel wij netjes van PostNL een bevestiging hebben gehad dat deze op het door Recommerce aangegeven adres in Rotterdam is aangekomen. Hiervoor is men al weken bezig met een onderzoek, de enige mail hierover, verder geen opvolging mogen ontvangen. Hij heeft dus zowel de restwaarde als ook de bonus niet mogen ontvangen hierdoor.
Ik heb begrepen dat de actie een succes was en heb alle begrip verwerkingen dan soms wat langer duren. Zolang hier ook over gecommuniceerd wordt achten wij dat acceptabel, echter de communicatie is zwaar onder de maat en dat raakt ook het vertrouwen in een goede afloop.
Daar ook de goede naam van KPN hiermee geschaad wordt is wellicht een reden om hier eens over met hen in contact te treden, dit is een zeer onwenselijke afhandeling van een prima actie.
Alvast dank.