Skip to main content

Ik heb geen idee wat KPN heeft gedaan met zijn medewerkers. De afgelopen week heb ik 2 monteurs over de vloer gehad en helaas bleef mijn wifi wegvallen.

Via de KPN app heb ik een terugbelverzoek ingediend en was mijn geluk dat ik Jeffrey aan de telefoon kreeg! 
Deze man, wat een topper! Wifi op m’n telefoon uitgezet, naar de meterkast gelopen waarbij soms een moment van stilte viel. Maar deze stiltes werden onwijs leuk gevuld door een leuk praatje! Daarnaast had hij meerdere ideeën om het probleem te verhelpen.

Voor nu is mijn wifi stabiel dankzij Jeffrey. Jeffrey, je bent echt een topper! Ze moeten je houden bij KPN!

Hoe is het opgelost ​@BJager96x ???

Hoi ​@JanD,

Uiteindelijk heeft Jeffrey op afstand mijn modem helemaal gereset. Met het wachtwoord achter op de modem kon ik weer verbinding maken met wifi en mijn SuperWifi2 was ook direct verbonden.

Hi ​@BJager96x, wat leuk dat je hier een topic voor aanmaakt! 💚 Ik zie dat je je communityprofiel hebt ingevuld dus ik ga uitzoeken welke collega Jeffrey dit precies is en geef je compliment aan hem door. 😄

Heel erg bedankt voor het melden en geniet van je diensten en het weekend!

Reageer