Skip to main content
Beantwoord

Conclusie van Recommerce over toestand oude toestel klopt niet

• August 31, 2025
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Leuk aanbod verlenging abonnement met nieuw mobiel inclusief extra inruilwaarde van €100 op mijn s22. Alles naar waarheid ingevuld, geen schade, alles werkt top. Mobiel heeft altijd bescherming gehad in een case geen enkel krasjes oid. Voorstel van €239 inclusief de 100 extra inruil. 

Naar ontvangst krijg ik de melding dat touchscreen niet goed werkt en er beschadigingen te zien zijn! Bullshit eerste klas. 

117 euro krijg ik nog dankzij deze onzin daar zit de €100 in als extra compensatie! dus normale situatie €17 voor een prima werkende als nieuw uitziende mobiel?!

Serieus KPN dit is mijn laatste abonnement bij jullie daarna stap ik over naar een andere provider. Jullie moeten eens onderzoek gaan doen naar jullie trade in bedrijven! Crimineel gedrag!

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Lobke1980, ik kan me voorstellen dat dit een behoorlijke domper is.

Ik neem aan dat jij bij de schatting de informatie naar waarheid ingevuld hebt. Ik weet natuurlijk niet in welke staat jouw toestel was, maar ik vertrouw erop dat je de waarheid spreekt. Ik kan me dan ook voorstellen dat je ervan opkijkt dat jouw toestel ineens aangemerkt wordt als beschadigd. Het klinkt bijna alsof het toestel onderweg naar Recommerce beschadigd is. Maar dit is een gok, want ik jouw toestel natuurlijk niet gezien. Ik ben daarom benieuwd hoe jouw toestel eruit ziet als je deze terugkrijgt.

Mocht dit nou in een andere staat zijn dan je hebt ingeleverd, dan lijkt het me goed dat dit aangekaart wordt bij Recommerce. Je kunt hiervoor contact met onze klantenservice opnemen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X. Mijn collega kan dit eventueel doorzetten.

7 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • August 31, 2025

Aanbod weigeren en retour laten sturen als u het er niet mee eens bent.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 31, 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 31, 2025

Geen oorspronkelijke €17 maar hou je vast €18! Voor het toestel met alle defecten die er niet zijn! Mensen wees bewust van deze wan praktijken. Ik heb mijn mobiel terug gevraagd en ben heel heel benieuwd of ik hem in de oorspronkelijke staat retour zal krijgen... 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 31, 2025

Aanbod weigeren en retour laten sturen als u het er niet mee eens bent.

Dat inmiddels gedaan maar ik vermoed dat die door "de bezorgdienst" niet retour gaat komen.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 1, 2025

Toch best bijzonder! Op Trustpilot zie je bijna alleen maar positieve reacties op Recommerce en dat is best knap. Misschien een keertje met ze bellen?!

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 1, 2025

Misschien een keertje met ze bellen?!

Ze zijn telefonisch niet bereikbaar voor dit soort zaken, dit moet via het contactformulier.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 3, 2025

Hi ​@Lobke1980, ik kan me voorstellen dat dit een behoorlijke domper is.

Ik neem aan dat jij bij de schatting de informatie naar waarheid ingevuld hebt. Ik weet natuurlijk niet in welke staat jouw toestel was, maar ik vertrouw erop dat je de waarheid spreekt. Ik kan me dan ook voorstellen dat je ervan opkijkt dat jouw toestel ineens aangemerkt wordt als beschadigd. Het klinkt bijna alsof het toestel onderweg naar Recommerce beschadigd is. Maar dit is een gok, want ik jouw toestel natuurlijk niet gezien. Ik ben daarom benieuwd hoe jouw toestel eruit ziet als je deze terugkrijgt.

Mocht dit nou in een andere staat zijn dan je hebt ingeleverd, dan lijkt het me goed dat dit aangekaart wordt bij Recommerce. Je kunt hiervoor contact met onze klantenservice opnemen. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook, Bluesky of X. Mijn collega kan dit eventueel doorzetten.