Skip to main content
Beantwoord

Contact lukt niet via de chatbot, ik wil mijn contracten verlengen

• July 7, 2026
  • 6 reacties
  • 26 keer bekeken

Bijzonder!!!!!

Ik wil graag nieuwe abonnementen afsluiten en mijn bestaande abonnementen oversluiten.

Ik krijg nu die fantastische bot Dot aan de lijn. Het enige wat die zegt is! Ik begrijp u niet kunt u de vraag nog een keer stellen. Ik ben nu zo ver dat ik op zoek ga naar een andere provider. Die mij zowel zakelijk als privé te woord wil staan. Ben hier helemaal klaar mee!!!!😡

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Joep1965

Je kunt inspreken ik wil een medewerker spreken dan krijg je een medewerker te spreken. Je kunt ook een terugbelafspraak maken dan wordt je gebeld op het tijdstip wat jouw het beste uitkomt.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 7, 2026

Je kunt inspreken ik wil een medewerker spreken dan krijg je een medewerker te spreken. Je kunt ook een terugbelafspraak maken dan wordt je gebeld op het tijdstip wat jouw het beste uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 7, 2026

Dank je wel voor je antwoord.

Maar ben al bezig met een andere provider

Ik haat die Bots om mee te communiceren.

Heerlijk onpersoonlijk en niet begrijpend!

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 7, 2026

Andere providers gebruiken ook charbots.

Ik heb afgelopen weken door omstandigheden regelmatig met de helpdesk moeten bellen en zeg dan meteen tegen de bot ‘ik wil een medewerker spreken’, dan vraagt de bot het onderwerp en je hebt vrijwel gelijk een medewerk(st)er aan de telefoon.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 7, 2026

Wen er maar aan. Er zijn maar heel weinig mensen te vinden die dat werk willen doen. En dat wordt alleen maar erger!!

Forum|alt.badge.img+16
  • July 7, 2026

Maar een bot die je totaal niet begrijpt is wel grootste frustratie van de afgelopen jaren. Wat is er mis met het ouderwetse keuze menu wat gewoon werkte. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 7, 2026

Natuurlijk is dat een frustratie maar dat zal in de loop der tijd steeds minder worden.  De bots zullen steeds slimmer gaan worden en steeds meer taken van mensen overnemen.Â