Ik moet per direct contact hebben met iemand van KPN. Ik zit in het buitenland en ben niet bereid extra kosten te maken hiervoor daar er al onterecht kosten gerekend zijn terwijl ik geen roaming aan heb staan. Omdat deze extra kosten dus in rekening gebracht zijn wil ik per direct bepaalde pakketen downgraden zodat KPN toch minder geld van mij ontvangt. Als ik geen contact kan krijgen en geholpen word ga ik eenzijdig het contract opzeggen. Ik betaal in ieder geval lopende facturen niet meer.Â
Vertel hier je verhaal dan gaat een medewerker hierop reageren binnenkort. Fakturen niet betalen brengt extra kosten met zich mee. Je kunt zelf beoordelen of je dat wil.
Nu zie ik tot m' verbazing dat hetzelfde geld voor m'n vriendin, zij had op Schiphol mobiele gegevens en roaming al uitgeschakeld. KPN jullie zien mij in de rechtbank, ik ga als ik terug in NL ben meteen mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. Ik wil bij deze per direct dat al mijn contracten worden opgezegd. Ik ben gaan zoeken en lees dit soort verhalen enorm veel, ook van laatste tijd en van turkije. Jullie hebben onterecht kosten in rekening gebracht en jullie mogen aantonen dat dat niet zo is. Zoals gezegd, ik zie jullie in de rechtbank.Â
Hetzelfde geld voor mij ik had dit uit staan dus het zijn onterechte kosten, sta echt op het punt om jullie persoonlijk op te zoeken. Dit is voor mij een principe kwestie, wij hebben ons goed voorbereid en data en roaming uitgezet. Mogen jullie mij uitleggen hoe dit toch kan gebeuren. Ik ga het niet betalen, al komen jullie met deurwaarders.Â
Op het moment dat de kosten op je factuur staan, zijn deze door het netwerk opgepikt. Er is dus contact met een netwerk geweest.Â
Er is dus op de toestellen data verbruikt voordat de bundel aangezet is.Â
Mocht je opnieuw naar Turkije of een andere bestemming buiten de EU gaan dan zou ik willen adviseren de bundel al in Nederland aan te zetten.Â
Zo verbruikt je telefoon gelijk als hij uit vliegtuigmodus komt data vanuit de bundel.Â
Waarschuwing my ass, doet me niks. Oprotten is geen scheldwoord. Denk je nou werkelijk waar dat ik naar een waarschuwing van jullie luister? Ik veeg m'n kont af met jou waarschuwing. Dat er geen ander antwoord kwam wist ik al.Â
Je maakt jezelf belachelijk
Dus stop met die taal en praat redelijk dan bereik je het meest, je doet jezelf geen goed door dit soort taal uit te slaan.
Waarschuwing my ass, doet me niks. Oprotten is geen scheldwoord. Denk je nou werkelijk waar dat ik naar een waarschuwing van jullie luister? Ik veeg m'n kont af met jou waarschuwing. Dat er geen ander antwoord kwam wist ik al.Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.