Skip to main content

Beste, 

Ik probeer mijn contract terug te vinden, maar deze is onvindbaar. Ik kom steeds op een pagina terecht waar mijn abonnement beschreven staat, echter dit is niet hetzelfde als een contract. Ik wil graag mijn contract inzien naar aanleiding van de aangekondigde contractwijziging dat er per 1 januari 2025 €1,25 extra in rekening wordt gebracht in ruil voor 30 GB extra per maand. 

Het is wettelijk niet toegestaan om zonder akkoord van beide partijen een contractwijziging door te zetten. Jaarlijkse verhoging van abonnementskosten vallen niet zonder meer onder contractwijziging, echter, wanneer een verhoging in ruil komt te staan voor een nieuwe dienst (de extra 30 GB per maand) dan is het wel een contractwijziging waarvoor beide partijen akkoord dienen te geven.  Ik wil graag mijn huidige abonnement behouden zonder de extra kosten en de daaraan verbonden dienst. Ik wil om deze reden graag mijn contract inzien. 

Vriendelijke groet, 

Sammia

Hallo ​@Sammia 

Als het een vrij recent contract is kan je het contract via de bestelpagina opvragen, als het een ouder contract is dan kan je het via klantenservice opvragen, zie dit artikel:

Ach. Jij krijgt dan nog 30 GB voor € 1,25.

Ik krijg 10 GB voor € 1,25.

De maten van kpn zijn ondoorgrondelijk. 2 maten? Of 3? Want er zijn ook met oudere abonnementen die niks extra hebben. 

Verder verwijs ik naar de voorwaarden, want in je contract ga je dit niet vinden. 

Kies de voorwaarden die bij de startdatum van je abonnement horen. 

https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden/prive/mobiel-abonnement

Ach. Jij krijgt dan nog 30 GB voor € 1,25.

Ik krijg 10 GB voor € 1,25.

De maten van kpn zijn ondoorgrondelijk. 2 maten? Of 3? Want er zijn ook met oudere abonnementen die niks extra hebben. 

Verder verwijs ik naar de voorwaarden, want in je contract ga je dit niet vinden. 

Kies de voorwaarden die bij de startdatum van je abonnement horen. 

https://www.kpn.com/algemene-voorwaarden/prive/mobiel-abonnement

Voor iedereen zijn volgens mij de algemene voorwaarden 2023 van toepassing.

Zie dit topic

In die voorwaarden kom ik m.b.t mobiel het volgende tegen:

Reageer