Skip to main content
Beantwoord

Contract komt niet overeen met offerte

• July 10, 2025
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Ik heb telefonisch een contract bij KPN afgesloten.

offerte keurig in de mail ontvangen.

Hierin staat (zoals besproken) aangegeven dat ik 9 maanden gratis Viaplay zou krijgen.

Deze offerte heb ik akkoord gegeven.

Op het moment dat mijn contract in is gegaan vond ik niets over Viaplay.

Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld en die gaven aan dat dit (tot mijn grote verbazing) niet in mijn contract of order bevestiging stond.

Inmiddels heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice en de laatste (5e) keer werd er aangegeven dat ze aan de telefoon niets kunnen doen en dat ik het klachtenformulier moet invullen.

Dit terwijl mij eerder tot 3x toe was beloofd dat het opgelost zou worden.

Inmiddels heb ik wel het klachtenformulier ingevuld, maar ik ben wel zeer gefrustreerd.

Hiervoor heb ik ook lang bij KPN gezeten en toen was de service heel anders dan hoe ik deze nu ervaar.

Ik vind het echt niet kunnen hoe hier met gemaakte afspraken en contracten word omgegaan en hoop dat dit nu snel wordt rechtgezet.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Daan9400. Welkom op de KPN Community en leuk dat je op een aanbod bent ingegaan om klant te worden!

Ben je telefonisch benaderd door een sales medewerker? Zij sturen wellicht dan offertes, zodat je er nog even over na kan denken. Daarna krijg je ook altijd een officiële bevestiging. Heb je die ook nog gecontroleerd? Dit is namelijk de bevestiging die doorgevoerd gaat worden. Het was dan verstandig geweest om gelijk te bellen, zodat het hersteld kon worden. 

Ik begrijp wel dat je met ons belt om toch gebruik te maken van de actie die beloofd is. Normaal hoort het dan ook bij één belletje te blijven en behoor je gelijk geholpen te worden. Dit is niet iets wat een klantenservicemedewerker gelijk voor je kan oplossen, maar deze zou het wel moeten kunnen doorzetten naar de klachtenafdeling. Excuus dat je zoveel moeite hebt moeten doen om dit bij ons aanhangig te maken. 

Ik verwacht wel dat je nu goed geholpen gaat worden door de klachtenafdeling en zij zullen ook wel snel contact met je opnemen. Is dit al gebeurd? 

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 14, 2025

Hoi ​@Daan9400. Welkom op de KPN Community en leuk dat je op een aanbod bent ingegaan om klant te worden!

Ben je telefonisch benaderd door een sales medewerker? Zij sturen wellicht dan offertes, zodat je er nog even over na kan denken. Daarna krijg je ook altijd een officiële bevestiging. Heb je die ook nog gecontroleerd? Dit is namelijk de bevestiging die doorgevoerd gaat worden. Het was dan verstandig geweest om gelijk te bellen, zodat het hersteld kon worden. 

Ik begrijp wel dat je met ons belt om toch gebruik te maken van de actie die beloofd is. Normaal hoort het dan ook bij één belletje te blijven en behoor je gelijk geholpen te worden. Dit is niet iets wat een klantenservicemedewerker gelijk voor je kan oplossen, maar deze zou het wel moeten kunnen doorzetten naar de klachtenafdeling. Excuus dat je zoveel moeite hebt moeten doen om dit bij ons aanhangig te maken. 

Ik verwacht wel dat je nu goed geholpen gaat worden door de klachtenafdeling en zij zullen ook wel snel contact met je opnemen. Is dit al gebeurd?