Skip to main content
Beantwoord

Contractovername zou geregeld zijn maar niet zichtbaar in app

• April 17, 2026
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Ik heb een e-mail ontvangen met het bericht dat mijn aangevraagde contractovername is geregeld. Als ik de app open staan daar nog de oude persoonsgegevens en die kan ik niet allemaal wijzigen.

Een medewerker hierover bellen is voor mij geen optie, mailen wel. Hoe kan ik na laten kijken waar het mis gaat?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Loonix64 ,

Bij dit soort wijzigingen duurt het vaak ongeveer twee werkdagen voordat alles in de MijnKPN-app is aangepast.

Duurt het jou te lang?

Een e-mail naar KPN sturen kan niet.

Maak daarom online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt. 

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 17, 2026

Hallo ​@Loonix64 ,

Bij dit soort wijzigingen duurt het vaak ongeveer twee werkdagen voordat alles in de MijnKPN-app is aangepast.

Duurt het jou te lang?

Een e-mail naar KPN sturen kan niet.

Maak daarom online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt. 

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Topper
  • April 17, 2026

Dan wacht ik nog geduldig een paar dagen af. Zou handig zijn geweest als dat in de ontvangen e-mail had gestaan.Â