Skip to main content
Antwoord

Contractverlenging annuleren zonder gebeld te worden

• December 2, 2024
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik wil mijn contract annuleren dat ik volledig op internet heb aangegaan. Omdat ik in het buitenland zit deze periode kan ik niet gebeld worden op mijn Nederlandse nummer. Hoe kan ik mijn contract annuleren? Alle wegen leiden tot ofwel bellen of gebeld worden. Om het contract aan te gaan was geen telefoongesprek nodig.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Er is maar één afdeling die dat kan en mag, ​@Noname864746 .  Misschien iemand namens jou laten bellen?  Dan is het zo gepiept . 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Noname864746 .  Er is een verschil tussen annuleren en opzeggen. Annuleren doe je binnen de bedenktijd.  Opzeggen -meestal - na de contractsperiode.

Welke is op jou van toepassing?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 4, 2024

Annuleren, ik zit ruim binnen de 14 dagen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 4, 2024

Er is maar één afdeling die dat kan en mag, ​@Noname864746 .  Misschien iemand namens jou laten bellen?  Dan is het zo gepiept . 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 4, 2024

Zonder telefonisch contact kan het helaas niet. 

Indien je daar zelf niet toe in staat bent iemand voor jouw laten bellen. Je moet dan wel in de buurt zijn om alsnog even het te kunnen bevestigen. Tenzij die ander je officiële bewindvoerder is.