Op 20 augustus zowel het contract van mijzelf als van mijn vrouw bij KPN verlengd, zelfde prijs meer data. Dus tevreden klant!
Echter bleek bij de eerste factuur dat het contract van mijn vrouw duurder was geworden. Daarom Op 13 september gebeld met KPN klantenservice, dit kwam doordat het de eerste factuur was van dit abonnement en er werd mij verzekerd dat het teveel betaalde terug zou komen op de volgende factuur.
De volgende factuur was wederom te hoog, gebeld met KPN klantenservice die na wat uitzoekwerk mij vertelde dat er in het systeem van KPN letterlijk stond dat de telefonische afspraak gemaakt is om de maandprijs gelijk te houden en de data te verhogen. Maar dat dit niet goed verwerkt is in de verlenging. Dit hebben wij helaas ook niet opgemerkt.
Ik kreeg het voorstel van KPN om de extra kosten voor de contractsperiode 24 maanden te crediteren echter zou ik graag zien dat het contract aangepast gaat worden zodat deze is zoals telefonisch afgesproken, zoals de aantekeningen hiervan in de systemen van KPN en zoals de bandopnames zullen doen laten blijken.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid