Skip to main content
Beantwoord

Coolblue gekozen, maar krijg deze niet

• November 29, 2024
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

Ik heb op 12 november mijn contract verlengd met de coolblue cadeaukaart (€120,-) actie. 

Op 13 november kreeg ik een mail, oeps foutje, verkeerd aanbod gezien, klik hier om alsnog de cadeaukaart te kiezen. 

Geklikt, contract was verlengd per 12 november dus ik kon niets aanpassen en dus ook geen cadeaukaart kiezen.  

Na veel bellen, ook met de servicelijn van KPN (een bedrijf in dienst van KPN), kom ik er achter dat zij het bedrijf zijn die de voucher mailen. Na 14 dagen krijgen zij de opdracht van KPN om de kaart op te sturen. 

Mijn gegevens staan daar klaar om de voucher te mailen maar KPN geeft geen opdracht omdat de "Oeps, foutje" mail me geen optie gaf voor de coolblue cadeaukaart te kiezen. (Geen idee wat de fout was want het bedrag was hetzelfde €120,- voor 2 jaar verlengen)

Dus nu geen 120,- coolblue tegoed waarvan ik mijn kids een extra toffe sinterklaas had kunnen bezorgen. 

De mevrouw van de servicelijn was zeer vriendelijk en ging het ook intern oppakken. 

De laatste medewerker van KPN was wat minder toeschietelijk, er is een terugbelafspraak gemaakt met een afdeling die er over gaat, kan een week overheen gaan voor ze ccontact met me opnemen. 

Weg extra toffe sinterklaas en weg belminuten die ik ook anders had kunnen gebruiken dan het werk van kpn medewerkers moeten doen en ze uitleggen waar de fout zit (in de link van die mail). 

Hopelijk pikt iemand die de simpele handeling van die servicelijn de opdracht geven die kaart nog vóór pakjeavond te mailen op, in plaats van eerst helemaal uit te gaan zoeken waar bij hun de fout ligt terwijl ik op die kaart wacht. 

Met vriendelijke groet,

Suzanne 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha ​@RIVELLA., ik reageer even, omdat mijn collega Denise net naar huis is! Bnh heeft helemaal gelijk, ook bij verlenging wordt er in sommige gevallen een CoolBlue bon aangeboden. Sorry voor de verkeerde informatie! 

Ik begrijp dat de juiste stappen inmiddels wel zijn gezet? Doorgaans krijg je dan binnen 3 werkdagen bericht. Vermoedelijk is dat dan te laat voor 5 december, maar wellicht dat er dan een mooi cadeau onder de kerstboom kan?🎄

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Zo vlak voor de feestdagen is zo'n cadeaubon natuurlijk extra gewenst, ​@RIVELLA.. Helaas heb jij een verkeerde mail ontvangen. Bij verlenging bieden wij geen Coolblue cadeaukaart aan. Dus het klopt dat je met de juiste link geen cadeaubon kunt selecteren. Wel zijn er andere leuke aanbiedingen waar jij als bestaande klant gebruik van kunt maken. De Coolblue cadeaubon zit er alleen helaas niet in.

Desondanks wens ik je natuurlijk wel een fijne Sinterklaas! Wat voor cadeaus kunnen de kinderen nu verwachten?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 2, 2024

Nou nu breekt mijn klomp.

Bij die servicelijn staan mijn gegevens klaar om die bon te versturen. 

De 3 medewerkers die ik gesproken heb zeggen alle 3, je krijgt die bon. 

En hier "Je krijgt geen bon bij verlengen". 

Wat is het nu?!? 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 2, 2024

Hier zegt ​@Jasper van KPN ook wat anders ​@Denise van KPN.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 2, 2024

Ha ​@RIVELLA., ik reageer even, omdat mijn collega Denise net naar huis is! Bnh heeft helemaal gelijk, ook bij verlenging wordt er in sommige gevallen een CoolBlue bon aangeboden. Sorry voor de verkeerde informatie! 

Ik begrijp dat de juiste stappen inmiddels wel zijn gezet? Doorgaans krijg je dan binnen 3 werkdagen bericht. Vermoedelijk is dat dan te laat voor 5 december, maar wellicht dat er dan een mooi cadeau onder de kerstboom kan?🎄

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 9, 2024

Dankzij de tomeloze inzet van KPN medewerker Chris van Veld, heb ik mijn Coolblue bon inmiddels ontvangen. 

Bedankt voor het meedenken. 

• Nieuwkomer
  • December 9, 2024

Ik hoop dat ik deze post mag gebruiken voor een vergelijkbare situatie van mijn kant. 
Op 21 november m’n contract 2 jaar verlengd, want je krijgt een coolblue cadeaubon. Zo gezegd zo gedaan. Netjes een bevestiging per mail ontvangen. 
Na de 14 dagen zichttijd krijg ik m’n cadeaubon in de vorm van een code per mail inclusief Pin. 
Echter nu 18 dagen verder niks ontvangen. 
Zie dit graag opgelost worden. 
Wie schiet te hulp?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 9, 2024

Geen probleem Marijn, hopelijk kost het jou minder moeite om die bon te krijgen. 

Vaak krijg je het nummer van de servicelijn (een extern bedrijf dat die bonnen in opdracht van kPN mailt) om er zelf even achteraan te gaan wanneer je de bon nog niet onrvangen hebt: 0886237006

Succe👍🏻