Geachte heer, mevrouw van Belsimpel / KPN,
Ik ben al maanden bezig met KPN omdat hun mij vanaf het begin van mijn abonnement een verkeerde factuur sturen.
Zoals u kan zien heb ik via jullie (Belsimpel) een 2 jarig contract afgesloten bij kpn voor een bedrag van € 25,- per maand en € 19,- per maand voor de toestel kosten dit zou samen per maand een bedrag bedragen van € 44,-.
Nu krijg ik vanaf dag 1 onderstaande factuur :
Abonnement Periode 06.05 - 05.06 KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms
€ 37,50 - (Korting zolang het abonnement loopt) - € 5,00
+ 5G € 2,50 (5G - Korting zolang het abonnement loopt) - € 2,50
€ 32,50 maandelijkse abonnement kosten en dan toestel kosten er nog bij van € 19,- zou samen € 51,50 bedragen.
Dit zou dan € 7,50 per maand teveel zijn nu is zelfs het bedrag in september verhoogd zoals onder aangegeven :
************************************************************************************************************
Abonnement Periode 06.10 - 05.11 KPN unlimited data en onbeperkt bellen/sms
€ 39,68 (Korting zolang het abonnement loopt) - € 5,29
+ 5G € 2,50 (5G - Korting zolang het abonnement loopt) - € 2,50
€ 34,39 maandelijkse abonnement kosten en dan toestel kosten er nog bij van € 19,- zou samen € 53,39 bedragen.
Dit zou dan vanaf oktober 2022 € 8,39 per maand teveel zijn.
************************************************************************************************************
Dit zou verrekend worden want was iets fout gegaan met doorvoering van de gegevens zeiden ze in december 2022 telefonisch tegen me. Nu heb ik vandaag weer gebeld met de vraag wanneer dat dit verrekend gaat worden en deelde ze me mee dat het niet verrekend gaat worden en er geen eerder contact is geweest en het niet hun fout is maar dat deze bij jullie (belsimpel) lag en ik contact met jullie hierover op moest nemen. En scheepte ze me af met ooh u heeft een tv internet abonnement bij xs4all dan kunnen we u nu korting geven van € 7.50 per maand en een gratis tv pakket maar daar zit ik niet op te wachten het gaat erom dat ik al met al +/- € 94,45 (7 x € 7,50 = €52,50 + 5 x € 8,39 = € 41,95 samen € 94,45 ) teveel heb betaald waar ik recht op heb en hun dit zomaar van tafel vegen en zeggen dat ze niks terug kunnen zien dat ik gebeld heb etc etc.
Hoop dat iemand mij hiermee verder kan en wil helpen want word onterecht behandeld door KPN tot nu toe terwijl hun eerst toezegging gedaan hadden om het teveel betaalde bedrag terug te betalen en het nu weigeren.
Met vriendelijke groet Jarno v S