Ik krijg nu al vele dagen op rij dezelfde aanbieding in de mail.
Kunnen jullie daar mee stoppen.
Ik heb al gereageerd op de mail met het verzoek tot stoppen met spammen en ook via het online formulier. Ik begrijp dat zo snel ingrijpen mogelijk niet kan maar dit slaat echt nergens op.
Ik heb mijn mail instellingen bekeken en dat is maandelijks en AF EN TOE aanbiedingen en dat is prima maar dit is gewoon irritant.
Misschien dat er via deze weg snel ingegrepen kan worden.
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Hi ​@Hans75 ​@TEAM Douma, even ter bevestiging: het euvel is boven water en opgelost! Sorry voor de overvloed aan mails en dank voor het melden 😊
Hoe staat het er nu voor? Krijgen jullie nog dagelijks dezelfde mail? Zo ja, heeft een van jullie in dat geval een voorbeeld of screenshot van de mail? Dan ga ik er achteraan om het uit te zoeken.
Nederlandse titels zoals de serie LOL of Hardcore Never Dies. Of spannende series zoals Reacher. Je kijkt 't online of offline met de Prime Video-app, op je favoriete apparaat of tv-ontvanger.
Onbeperkt gratis bezorging van miljoenen items op Amazon.com. Of foto-opslag met Amazon photos. Onbeperkt! En met Prime Gaming krijg je gratis games, een Twitch.tv abonnement en meer.
Misschien dat het zo wel lukt om de inhoud weer te geven.
Dit was voorlopig de laatste keer dat ik deze mail heb ontvangen afgelopen zaterdag, dat was de 7de keer in 8 dagen. Gisteren en vandaag nog niks dus hopelijk is dit inmiddels stop gezet.
Hopelijk kunt U er iets mee om te voorkomen dat dit nog eens gebeurd want af en toe is prima maar dit is ongewenst om het zacht uit te drukken.
Dankjewel voor de extra informatie ​@Hans75! Goed om te horen dat 't nu rustiger lijkt. Zo'n stortvloed aan mails is niet de bedoeling. Hou me maar op de hoogte, mocht je toch merken dat er weer veel mails binnen komen, geef me dan een seintje hier. En ik neem het signaal natuurlijk mee!
Hi ​@Hans75 ​@TEAM Douma, even ter bevestiging: het euvel is boven water en opgelost! Sorry voor de overvloed aan mails en dank voor het melden 😊
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.