Skip to main content
Beantwoord

Dagelijks zelfde aanbieding via de mail voor Amazon Prime wordt irritant

• 31 juli 2025
  • 14 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik krijg nu al vele dagen op rij dezelfde aanbieding in de mail.

Kunnen jullie daar mee stoppen.

Ik heb al gereageerd op de mail met het verzoek tot stoppen met spammen en ook via het online formulier. Ik begrijp dat zo snel ingrijpen mogelijk niet kan maar dit slaat echt nergens op.

Ik heb mijn mail instellingen bekeken en dat is maandelijks en AF EN TOE aanbiedingen en dat is prima maar dit is gewoon irritant.

Misschien dat er via deze weg snel ingegrepen kan worden.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Hans75 ​@TEAM Douma, even ter bevestiging: het euvel is boven water en opgelost! Sorry voor de overvloed aan mails en dank voor het melden 😊

Bekijk origineel

14 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38849 reacties
  • 1 augustus 2025

Hallo ​@Hans75 ,

Verander dit gewoon in de instellingen in MijnKPN bij Tips & Aanbiedngen.

Je kunt dan e-mail uitvinken en dan krijg je helemaal geen aanbiedingen meer per e-mail.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 1 augustus 2025

De aanbiedingen dan maar uitzetten is toch geen oplossing.

Ik wil best zoals ik ook al aangaf en de instelling ook vermeld AF EN TOE aanbiedingen, maar niet elkendag dezelfde.

Dat gaat tegen de instelling in, dat moeten hun oplossen.

Moet ik aanbiedingen die ik af en toe wel wil ontvangen dan maar laten schieten omdat KPN loopt te spammen.…

Dat is geen oplossing.

Ben in afwachting van een reactie van KPN.

TEAM Douma
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 2 augustus 2025

Ik heb ook al 7 of 8 dagen achter elkaar dat mailtje over Amazon gehad. Ik hoor graag de reactie van KPN van je.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 2 augustus 2025

Mocht ik die anders dan hier krijgen dan laat ik het weten.

Mijn vader krijgt ook al die mailtjes dus ik neem aan dat heel veel klanten die krijgen.

Ik had al een reactie verwacht want ik heb het via meerdere kanalen aan KPN doorgegeven.

De afgelopen dagen ook elke dag weer.

Een reactie ondertussen was wel netjes geweest.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Hans75, en ​@TEAM Douma, ik kan me voorstellen dat dagelijks dezelfde mail een béétje overkill is, dank voor de seintjes! Het is wat drukker hier in de Community op dit moment, waardoor we niet eerder bij het topic zijn aangekomen.

Hoe staat het er nu voor? Krijgen jullie nog dagelijks dezelfde mail? Zo ja, heeft een van jullie in dat geval een voorbeeld of screenshot van de mail? Dan ga ik er achteraan om het uit te zoeken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 4 augustus 2025

Kosteloos 't beste van shopping en entertainment proberen?

Inbox

KPN <mail@campagnes.kpn.com> 

Afmelden

za 2 aug, 17:13 (2 dagen geleden)

aan mij

Bekijk in de browser.

Het beste van shopping en entertainment met Amazon Prime

3 maanden op onze kosten

Na de actieperiode betaal je 4,99 per maand. Bevalt het niet? Dan zet je 't makkelijk uit in MijnKPN. Zo probeer je Amazon Prime kosteloos.

Probeer Amazon Prime

Meer info  

De voordelen

3 maanden krijg je van ons, daarna €4,99 per maand

Prime Video, Prime Gaming. Prime bezorging én Amazon Photos
Al Amazon Prime? Je zet 't makkelijk over

Betalen met je KPN-factuur

Prime Video: dit kijk je

Nederlandse titels zoals de serie LOL of Hardcore Never Dies. Of spannende series zoals Reacher. Je kijkt 't online of offline met de Prime Video-app, op je favoriete apparaat of tv-ontvanger.

Ontdek meer  

Ken je deze Prime voordelen al?

Onbeperkt gratis bezorging van miljoenen items op Amazon.com. Of foto-opslag met Amazon photos. Onbeperkt! En met Prime Gaming krijg je gratis games, een Twitch.tv abonnement en meer.

Alle voordelen  

Wat vind je van deze e-mail?

Goed

Kan beter

Nog wat handige linkjes
Mobiel      Internet      TV      Entertainment      Voor Jou      Ons Fonds
Download de KPN app

Voorwaarden      Privacy

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 4 augustus 2025

Misschien dat het zo wel lukt om de inhoud weer te geven.

Dit was voorlopig de laatste keer dat ik deze mail heb ontvangen afgelopen zaterdag, dat was de 7de keer in 8 dagen. Gisteren en vandaag nog niks dus hopelijk is dit inmiddels stop gezet.

Hopelijk kunt U er iets mee om te voorkomen dat dit nog eens gebeurd want af en toe is prima maar dit is ongewenst om het zacht uit te drukken.

Met vriendelijke groet,

Hans

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dankjewel voor de extra informatie ​@Hans75! Goed om te horen dat 't nu rustiger lijkt. Zo'n stortvloed aan mails is niet de bedoeling. Hou me maar op de hoogte, mocht je toch merken dat er weer veel mails binnen komen, geef me dan een seintje hier. En ik neem het signaal natuurlijk mee!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Hans75 ​@TEAM Douma, even ter bevestiging: het euvel is boven water en opgelost! Sorry voor de overvloed aan mails en dank voor het melden 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 augustus 2025

Heel fijn Alexandra, dat was waar ik op hoopte en het voor poste.

Bedankt.

TEAM Douma
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 augustus 2025

Helaas. Het is een week rustig geweest, maar al weer een amazon prime reclame mail van KPN. Hoezo het euvel is opgelost?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat is de terugkoppeling die ik kreeg ​@TEAM Douma, maar ik lees dat je nog mail gekregen hebt. Is het bij één gebleven of zijn het er intussen meer geworden?

TEAM Douma
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 augustus 2025

Tot nu toe is het deze week bij 1 gebleven.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Oké ​@TEAM Douma, als het er wel meer worden of er valt iets op, kaart het dan gerust aan.

Reageer