Skip to main content
Vraag

Datapakker kortingsbundel niet te activeren

• April 28, 2026
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Hey, net zoals een aantal andere mensen op dit forum lukt het mij ook niet om de aanbieding te activeren die ik heb gehad in mijn email. Het gaat om de datapakker deals, specifiek de 5gb voor 1 euro. Ik druk op de link op de kpn website, log in, en vervolgens eindig ik op de “Entertainment aanpassen” pagina met niks in mn mandje.

Het grappige is, als ik hier naar toe ga: https://www.kpn.com/mobiel/datapakkers en dus de deal zonder korting wil toevoegen, werkt dat ook niet. Er is dus duidelijk iets wat niet helemaal goed werkt. Ik heb 3 browsers geprobeerd, 1 op mn phone, en 2 op mn windows pc.

What gives en hoe los ik dit op? Want zou fijn zijn om op tijd gebruik te maken van deze deal aangezien dit op 11 Mei voor mij niet meer beschikbaar is.

5 reacties

• Auteur
  • Topper
  • April 29, 2026

Update voor die hier komen via google, van kpn moderator in een ander topic het volgende terug gekregen. Ik ben benieuwd.

Goedemorgen ​@MvdR84 en ​@V.M. , bedankt voor jullie melding 💪🏻
Ik heb hier niet meteen een verklaring voor en heb daarom navraag gedaan binnen de organisatie. Zodra ik terugkoppeling heb en meer weet, meld ik me hier weer zo snel mogelijk! 

• Deelnemer
  • April 29, 2026

Inmiddels zelfs een herinnering ontvangen van de datapakker. En werkt nog steeds niet

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@V.M. Zou je je postcode, huisnummer, mobiel nummer en klantnummer achter willen laten in je profiel? Dit is alleen voor moderators zichtbaar. Laat hier daarna even een berichtje achter zodra je dat gedaan hebt. Dan kunnen wij dit intern voor je doorzetten, zodat er verder onderzocht kan worden.

Alvast bedankt! 

• Auteur
  • Topper
  • April 30, 2026

@V.M. Zou je je postcode, huisnummer, mobiel nummer en klantnummer achter willen laten in je profiel? Dit is alleen voor moderators zichtbaar. Laat hier daarna even een berichtje achter zodra je dat gedaan hebt. Dan kunnen wij dit intern voor je doorzetten, zodat er verder onderzocht kan worden.

Alvast bedankt! 

Done

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@V.M. Bedankt voor het doorgeven!