Skip to main content
Vraag

Datapakkers aanbieding wordt niet verwerkt tijdens de bestelling?

• September 19, 2026
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Onlangs een email ontvangen van KPN om tegen gereduceerd tarief een datapakker te activeren (bijv. 20GB voor € 3). Echter als ik gebruik wil maken van deze aanbieding wordt de korting niet verwerkt en wordt de abonnementsprijs verhoogd met € 8,75 in plaats van € 3. (Bij het abonnement van mijn partner werd wel € 3 in rekening gebracht). Heeft iemand een idee waar het mis gaat?

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@TonM1965 

Het beste kun je even contact opnemen met de telefonische klantenservice van KPN via 0800-0402.

Spreek dan nadat de AI stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag mobiel.

De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan in het systeem nagaan waarom de korting niet wordt meegenomen, en dit eventueel voor je herstellen.
Het kan zijn, dat het ergens fout gaat binnen het systeem van KPN.

Laat nog even weten, wat er uit dat gesprek naar voren is gekomen.

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 19, 2026

@Michel.uit.Arnhem ga ik doen

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2026

Hoi ​@TonM1965. Heel vreemd wat er bij jou gebeurt na het aanzetten van een datapakker. 

Een datapakker zou gewoon een extra toevoeging moeten zijn op je bestaande abonnement zonder dat er dan kortingen of andere voordelen vervallen. Het klinkt misschien alsof dat bij jou wel gebeurt. 

Heb je de wijziging wel doorgezet of zie in je de MijnKPN webversie of app vlak voor het bevestigen deze rare totaalprijs? Dan ben ik eigenlijk benieuwd of je daar een screenshot van kunt delen. Je mag ook een screenshot delen van het overzicht van je abonnement na het doorvoeren van de wijziging. Dan kunnen we dat doorzetten naar de juiste afdeling. Haal wel zo nodig je persoonlijke gegevens weg van te voren. 

Laat maar weten hoe en wat het precies bij jou de situatie is.