Skip to main content
Beantwoord

De code voor het WK hoesje is in vreemd formaat

• June 5, 2026
  • 9 reacties
  • 56 keer bekeken

De code die tevoorschijn komt is in een vreemd format bij mij: 1,31...E+11. Denk dat er iets niet goed gaat met de numerieke waarde weergeven…

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Mauswaus, ik krijg een terugkoppeling dat een collega een nieuwe code heeft gestuurd en een voicemailbericht achter heeft gelaten.  Hopelijk is het zo gelukt. 

9 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 5, 2026

De code die tevoorschijn komt is in een vreemd format bij mij: 1,31...E+11. Denk dat er iets niet goed gaat met de numerieke waarde weergeven…

Hallo ​@Mauswaus , als het goed is heb je de code ook via een e-mail toegestuurd gekregen. Daarin staat hopelijk de code goed weergegeven 🙏

Admin: meeverplaatst

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 5, 2026

Hallo ​@Mauswaus , als het goed is heb je de code ook via een e-mail toegestuurd gekregen. Daarin staat hopelijk de code goed weergegeven 🙏

Helaas, in de email staat exact hetzelfde…

Admin: meeverplaatst

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Mauswaus, de code die je hebt gekregen is niet heel goed leesbaar begrijp ik, dat is lastig! Kan je jouw profiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen wij voor je kijken of we de code kunnen achterhalen of er verder achteraan gaan voor je.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 8, 2026

Ik kon afgelopen vrijdagochtend via KPN Voor Jou met de aangevraagde code een WK hoesje aanvragen, maar een vriend kreeg gisteren te zien dat de hoesjes voor alle telefoonmodellen inmiddels zijn uitverkocht.

Met een op=op actie verwacht ik geen aanvulling op de voorraad. 

• June 8, 2026

Het zijn alleen cijfers ?
Dat zal de wetenschappelijke notatie zijn die per ongelijk / goed bedoeld wordt aangezet.
Daar is wel aan te ontkomen, plak het hele bericht een keer in een platte tekst verwerker (kladblok).
Of kijk in de broncode van het bericht.

Dit gebeurt wel vaker met een lange reeks cijfers. ( door “behulpzame” systemen )

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 8, 2026

Welkom op de community ​@Mauswaus, de code die je hebt gekregen is niet heel goed leesbaar begrijp ik, dat is lastig! Kan je jouw profiel volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kunnen wij voor je kijken of we de code kunnen achterhalen of er verder achteraan gaan voor je.

Seintje! :)

Helaas, daar staat het ook in de wetenschappelijke notatie.

• June 8, 2026

Helaas, daar staat het ook in de wetenschappelijke notatie.

O, dan is het bij het versturen al mis gegaan blijkbaar.
Je kunt de juiste cijferreeks er dan toch wel uithalen ?
De komma weg en dan heb je ‘m, of is de reeks afgekapt, afgerond ?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 8, 2026

Dankjewel voor het invullen van je profiel ​@Mauswaus , ik heb navraag gedaan en zodra we meer weten, zullen we dat hier zo snel mogelijk laten weten!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2026

Hi ​@Mauswaus, ik krijg een terugkoppeling dat een collega een nieuwe code heeft gestuurd en een voicemailbericht achter heeft gelaten.  Hopelijk is het zo gelukt.