Ik heb mijn abonnement aangepast naar super unlimited, in de KPN app staat wel mijn correcte maandbedrag (incl. 7,50 husselkorting) maar op mijn factuur niet.
Willen jullie dit aub crediteren en kijken of het voor de volgende keren goed in jullie systeem staat aub?
Dit is geen standaard klantingang. De nadruk ligt hier op klanten die elkaar helpen. Wij als moderators springen bij om de zaken in goede banen te leiden maar we behandelen geen individuele verzoeken.
Als er iets niet klopt met je factuur kun je het beste een terugbel afspraak maken. Dat kan via onderstaande link:
Dit is geen standaard klantingang. De nadruk ligt hier op klanten die elkaar helpen. Wij als moderators springen bij om de zaken in goede banen te leiden maar we behandelen geen individuele verzoeken.
Als er iets niet klopt met je factuur kun je het beste een terugbel afspraak maken. Dat kan via onderstaande link:
Dank voor je antwoord. Ik heb inmiddels contact gehad en als het goed is word het opgelost.
gr Hein
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.