Skip to main content
Vraag

De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar, ik heb mijn modem al teruggestuurd

• May 4, 2026
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Dat de klantendienst van KPN 24/24 en 7/7 bereikbaar is, is een leugen. De lijn klinkt steeds bezet, je wordt niet eens in een wachtrij geplaatst.

Ik krijg noreply mails met de vraag mijn apparatuur (modem) terug te sturen, anders wordt er gefactureerd. Ik kan op geen enkele manier op die mails reageren om te melden dat mijn oude modem al lang teruggestuurd is. Natuurlijk vind je zo’n geval niet in de FAQ, en KPN doet er alles aan om NIET door de klant te kunnen worden gecontacteerd, noch per mail, noch per telefoon. 

Ik overweeg dit door een gerechtsdeurwaarder te laten vaststellen en een klacht tegen KPN in te dienen, want dit is oplichterij én afperserij. 

Heeft iemand een oplossing? Naar 0800-0402 bel ik niet meer, ik heb het al tientallen keren geprobeerd.

Beste groet

2 reacties

• May 4, 2026

Beste ​@Philbek KPN is 24/7 bereikbaar voor storingen en niet-werkende diensten.

Voor alle andere vragen en opmerkingen is KPN onder kantoortijden op dat nummer beschikbaar 

Ook via X, Facebook of  Instagram is KPN 24/7 beschikbaar.

Verder kun je een terugbelverzoek indienen.

Verder gewoon het verzendbewijs gewoon heel goed en heel lang bewaren.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Philbek . Welkom hier.

Ik begrijp goed dat dit erg frustrerend is, zeker als je het modem al hebt teruggestuurd en ondertussen toch herinneringen blijft ontvangen. Zulke automatische mails kunnen behoorlijk hardnekkig zijn. Systemen blijven soms doorgaan alsof een modem spoorloos verdwenen is in de Bermudadriehoek van pakketpost.

Wil je jouw postcode en huisnummer even toevoegen aan je Community-profiel? Zodra dat erin staat, kan ik met je meekijken in het dossier en een aantekening maken dat de apparatuur al retour is gestuurd. Daarmee kunnen we hopelijk voorkomen dat je steeds opnieuw aanmaningen ontvangt.

Laat daarna even weten dat de gegevens zijn toegevoegd, dan pak ik het verder op.