Skip to main content
Beantwoord

De overstap van Ziggo naar KPN uitstellen of annuleren

• February 17, 2025
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Hoi community,

Ik zoek hulp met de volgende situatie.
In november kwam er een vertegenwoordiger van KPN bij ons langs en we stemden in met de overstap van Ziggo. We besloten dat het in maart zou gebeuren, maar onze plannen zijn licht gewijzigd en we willen het niet meer in maart. Ik wil de overstap uitstellen tot de eerste week van april of helemaal annuleren.

Ik heb geprobeerd om KPN te bellen, maar ik werd gevraagd om een ​​ander nummer te bellen. Maar er is een voicemailsysteem dat vragen stelt in het Nederlands (waar ik moeite mee heb).

Kan iemand mij adviseren wat ik nu moet doen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Katja-Po, welkom op onze community! Ik denk dat je toch het beste even kunt bellen. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken. We hebben een speciale contactpagina voor engels sprekende klanten:

kpn.com/english

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• February 17, 2025

Heb je al een bevestiging van de bestelling per email ontvangen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 17, 2025

Hoi ​@Marlon92,

Ja, ik heb in november een bevestiging ontvangen en we hadden een link om de verbindingsdatum te wijzigen, maar die is nu verlopen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Hoi ​@Katja-Po, welkom op onze community! Ik denk dat je toch het beste even kunt bellen. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken. We hebben een speciale contactpagina voor engels sprekende klanten:

kpn.com/english

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Hoi ​@Thomas van KPN
Ja, aangezien het op het forum stil was, is er nog een keer een gesprek gepland met de klantenservice van KPN.

De tweede poging ging beter en we hebben de activeringsdatum kunnen wijzigen.

Bedankt!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah fijn, bedankt voor je terugkoppeling!

Mocht je nog ergens vragen over hebben dan weet je ons te vinden!